۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲
کد خبر: 82257549
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: شبهات موجود در خصوص مهدويت پاسخ داده شود

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد از علما و كارشناسان ديني خواست به شبهاتي كه در خصوص موضوع مهدويت در جامعه مطرح مي شود، پاسخ دهند.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه اطلاع رساني امام جمعه يزد، آيت الله محمدرضا ناصري در نشست شوراي سياستگذاري مهدويت استان افزود: فلسفه مهدويت و ولايت فقيه بايد براي جامعه به خصوص نسل جوان تبيين شود.
وي با بيان اينكه آموزش و پرورش يزد در سال هاي اخير همكاري و استقبال خوبي در زمينه تبيين مباحث ديني و فرهنگي داشته، اظهار كرد: برنامه‌هاي فرهنگي بايد به گونه‌اي باشد كه جوانان به درستي فلسفه غيبت امام زمان(عج) را بدانند.
امام جمعه يزد ادامه داد: يكي از لازمه‌هاي زمينه‌سازي حكومت حضرت ولي عصر(عج) شناخت و تلاش براي دستيابي به هدف خلقت و اگر مردم و به ويژه جوانان اعتقاد پيدا كنند كه امام زمان به عنوان ولي امر مسلمين اين تكليف را دارد كه جامعه اسلامي تمام عيار را پياده كند، قطعا در اين مسير گام برمي‌دارند.
آيت الله ناصري با تاكيد بر اينكه هدف ائمه(ع) پياده كردن حكومت الهي در جامعه است عنوان كرد و ولايت فقيه را از فلسفه هاي دوران غيبت امام زمان(عج) دانست و گفت: در ذهن جوانان بايد فلسفه مهدويت، غيبت و ظهور امام زمان(عج) به درستي تبيين شود تا به اين وسيله، با فلسفه ولايت فقيه هم آشنا شوند.
ناصري با تاكيد بر لزوم پاسخ به شبهات در ارتباط با مهدويت ادامه داد: در صورتي كه جوانان با فلسفه و چرايي ولايت فقيه به درستي آشنا شوند قطعا پيروي و اطاعت هم به دنبال آن وجود دارد.
7536/ 6014/ دريافت كننده: كاظم سبحان زاده**انتشار: كاظم شاملو*