۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85585217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: جدایی از ولایت انسان را ظلم پذیر می‌کند

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جدایی از ولایت باعث می‌شود انسان ظلم به هم نوع خود را ببیند و نه تنها از مظلوم دفاع نکرده بلکه از ظالم حمایت کند همانطور که امروز در غزه شاهد آن هستیم.

به گزارش روز یکشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت الله "محمدرضا ناصری " در نشست سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان افزود: طبق روایات، ولایت و امامت کشتی نجات و یکی از ستون‌های اسلام است و جهل به ولایت و امامت ما را از اسلام واقعی دور نگه می‌دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی‌های خوبی در زمینه فعالیت‌های مهدوی در استان انجام شده، ادامه داد: لازم است این برنامه‌ها به صورت مستمر در تمام محلات، مدارس و مساجد استان اجرا شود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: اولین نکته‌ای که در مورد برنامه‌های مهدوی باید به آن توجه شود، موضوع امام شناسی است در ابتدا همه جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان لازم است نسبت به ولایت و امامت آشنا و آگاه شوند.

ناصری با تاکید بر تولید محتوا با موضوع مهدویت اظهار داشت: مراکز فرهنگی و مهدوی باید نسبت به آموزش مهدویت و شناخت امام زمان (عج) به جامعه اهتمام داشته باشند و در این زمینه جزوات مختصر و با ادبیات خوب و قابل فهم برای اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان تدوین کنند.

در استان یزد موسسات مختلف فرهنگی در حوزه مهدویت فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha