۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۵
کد خبر: 82257701
T T
۰ نفر
ارزشمند ترين بازيكن مسابقات فوتبال نوجوانان آسيا در آمل تجليل شد

ساري - ايرنا - مردم ورزش دوست آمل از ' الهيار صيادمنش ' فوتباليست آملي تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران كه به همراه اين تيم نائب قهرماني مسابقات آسيايي هند و عنوان يكي ازارزشمندترين بازيكن جام را از آن خود كرده بود، عصرچهارشبه در ورود به زادگاهش آمل به گرمي استقبال كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، صيادمنش فوتباليست 15 ساله آملي در تركيب ثابت تيم ملي در مسابقات فوتبال نوجوانان آسيايي كه دركشور هند برگزار شد، حضور موثري داشت و مقام نائب قهرماني را تيم ملي در آسيا جشن گرفت.
وي با بيان اينكه سطح رقابت هاي آسيايي در اين دوره بسيار بالا و همه تيم ها براي حضور و كسب سهميه ورودي در جام جهاني فوتبال رقابت فشرده اي باهم داشتند ، اضافه كرد : خوشبختانه تيم ملي با هوشياري و از خودگذشتي بازيكنان عملكرد قابل قبولي داشت و توانست با نايب قهرماني در قاره آسيا جواز حضور در جام جهاني را كسب كند.
صيادمنش گفت : بازي با ويتنام كه با پيروزي پرگل تيم ملي ايران به پايان رسيده بود ، توانستم 2 گل و يك پاس گل داشته باشم و عنوان بهترين بازيكن زمين را نيز به من دادند.
وي با اشاره به اينكه تيم ملي تا شركت در مسابقات جام جهاني فوتبال نوجوانان يك سال فرصت دارد، اضافه كرد : با برنامه ريزي و بازي هاي تداركاتي خوبي كه كادر فني تيم ملي در نظر گرفته شد اميدواريم كه بتوانيم در جام جهاني نيز پرقدرت و با درخشش ظاهر شويم.
او حضور تيم ملي در جام جهاني را ارزشمند توصيف و ابراز اميدواري كرد كه اين حضور براي پشتوانه سازي تيم ملي در رده هاي جوانان ، اميد و بزرگسالان درسال هاي آينده ارزشمند و تضمين كننده باشد.
الهيار صيادمنش در مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان آسيا با زدن سه گل، چهار پاس گل و 2 پنالتي براي تيم ملي ايران نقش مهمي در كسب مقام نايب قهرماني ونيزصعود به جام جهاني داشت.
خبرنگار: مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654