۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰
کد خبر: 82265779
T T
۰ نفر
استاندارگيلان: در رودبار به اندازه دو دهه در بخش گازرساني كار شده است

رشت - ايرنا - استاندار گيلان گفت: در مدت دو سال گذشته، به اندازه دو دهه در بخش گاز رساني شهرستان رودبار كار شده است.

به گزارش روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا، محمدعلي نجفي روز پنجشنبه در جمع مردم دهستان كليشم رودبار بيان داشت: در سفر سال گذشته به جيرنده رودبار، از نزديك بسياري از مشكلات منطقه از جمله وضعيت راه ها و آسفالت را مشاهده كردم.
وي با بيان اينكه عليرغم محدوديت هاي اعتباري و درآمدي دولت يازدهم تلاش هاي ويژه اي در يك سال اخير انجام شده، خاطرنشان كرد: در سفرهاي دولت گذشته به استان ها ، مصوبات بسياري انجام گرفت كه بسياري از آنان با وجود نقدينگي و درآمد بالا تحقق پيدا نكرد.
استاندار گيلان با اشاره به اينكه ما موظف هستيم قول هاي داده شده را عملياتي نماييم، گفت: در بعضي موارد درخواست مي شود كه براي دل خوشي مردم هم كه شده كلنگي زده شود كه هرگز تا زماني كه اعتماد كامل به تحقق اقدامي نداشته باشيم، اين كار را انجام نمي دهيم.
وي با بيان اينكه گيلان در گازرساني جزو استان هاي برتر كشور است، افزود: در دو سال گذشته به ميزان بيش از 20 سال در بخش گازرساني رودبار كار شده و شاخص گاز رساني در اين شهرستان از زير 30 درصد به بيش از 64 درصد رسيده است.
استاندار گيلان به درخواست مردم اين منطقه مبني بر گازرساني اشاره و خاطرنشان كرد: يكي از موارد جدي كه بايد توسط فرماندار و مدير گاز شهرستان پيگيري شود، ارتقاء شاخص گازرساني شهرستان رودبار به ميانگين استاني است.
وي ابراز اميدواري كرد كه تا سال آينده مشعل گاز را در كليشم روشن ببينيم و افزود: در شش ماه نخست سال آينده، گازرساني به اين منطقه در رديف اعتبارات شركت گاز استان قرار خواهد گرفت.
استاندار گيلان با بيان اينكه شاخص گازرساني در گيلان هم اكنون 92 درصد است، گفت: تا پايان سال جاري بسياري از شهرستان ها را سبز اعلام خواهيم كرد.
نجفي خاطرنشان كرد: با تحقق درآمدهاي دولت قطعاً اقدامات ارزشمندي در كشور رقم خواهد خورد.
وي در خصوص تجهيز مركز جهاد، آبياري تحت فشار، آب شرب روستايي، رفع موانع منابع طبيعي در توسعه منطقه و نگهداري و ترميم جاده ها گفت: مديران استاني آمادگي خود را به منظور هرگونه اقدام در جهت ارتقاء و گسترش زيرساخت هاي مناطق صعب العبور رودبار اعلام كرده اند.
وي با قدرداني از صبر، استقامت و از خودگذشتگي و پشتيباني مردم در مقاطع مختلف پس از انقلاب گفت: حمايت مردم از نظام و خادمين خود در دولت قطعاً روحيه خدمت رساني مضاعف را بيشتر خواهد كرد.
در بدو ورود استاندار گيلان ، چهار كيلومتر از راه روستايي مناطق سخت گذر دهستان كليشم بخش عمارلو رودبار به بهره برداري رسيد.
همچنين پس از افتتاح اين پروژه عزاداري سنتي سوگواري ماه محرم در روستاي كليشم برگزار شد.
شهرستان رودبار در 67 كيلومتري جنوب مركز استان گيلان واقع است.
7294/2007