۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84918634
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

محرومیت‌زدایی در روستاهای گیلان را با جدیت دنبال می‌کنیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: برای محرومیت زدایی در روستاهای این استان تلاش می کنیم تا مناطق روستایی همانند نگینی درخشان در این استان بدرخشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در سفر به روستاهای شهرستان رودبار برای بررسی مسائل و مشکلات این مناطق در جمع خبرنگاران افزود: مشکلات در روستاهای گیلان در سفرهای شهرستانی به مناطق مختلف استان بررسی و جمع بندی می شود و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات اقدام می گردد.

وی با بیان اینکه امروز سفر به رودبار و روستاهای این شهرستان را در دستور کار قرار دادیم، افزود: در این سفر با حضور در جمع مردم صحبت‌ها و مشکلات آنان را از نزدیک شنیدیم که برای رفع مشکلات و خواسته هایشان می کوشیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان مناعت طبع را یکی از ویژگی‌های مردم در مناطق مختلف شهرستان رودبار عنوان و تصریح کرد: مردم در این منطقه مشکلات واقعی و خواسته های شان را بیان کردند.

وی با اشاره به مهربانی و قدرشناسی مردم مناطق مختلف گیلان از جمله شهرستان رودبار اظهار داشت: ما مسئولان در این استان باید قدردان مردم باشیم و خدمات شایسته و مطلوب را به آنان ارایه دهیم.

عباسی؛ مسایل مربوط به راه ها و زیرساخت ها، بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آب را از مهمترین مشکلات مردم در مناطق روستایی رودبار عنوان کرد و افزود: با اعتبارات سفر ۱۴۰۱ و  ملی برای کاهش و رفع این مشکلات اقدام می شود.

وی اظهار داشت: در بخش مدارس نیز مشکلاتی در ارتباط با تامین نیروی انسانی مطرح شد که دستور تشکیل شورای آموزش و پرورش برای بررسی موضوع انجام شد ضمن اینکه در بره شهرستان رودبار نیز مشکل ماشین های تهیه جمع آوری زباله ارایه شد که برای رفع این مشکل هم کمک خواهیم کرد.

استاندار گیلان امروز در راستای سفرهای شهرستانی به رودبار و مناطق روستایی این شهرستان سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha