شاهد شكست پیاپی تكفیری ها در منطقه هستیم/ فتنه گران از فتنه دست بر نمی دارند

تهران - ایرنا- رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فتنه گران تحت هیچ شرایطی دست از فتنه گری برنخواهند داشت.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه دادگستری كل استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در نشست شورای قضائی این دادگستری اظهار داشت:امروزه رفتار این گروه های تكفیری و تروریستی با هدف مشوش نمودن افكار عمومی و اسلام هراسی انجام می شود و راه ظلم ، خشونت، فتنه، توطئه و جنگ را برای سركوب كردن مردم مسلمان در پیش گرفته اند و در برابر ایستادگی ، فداكاری و شهامت مردم توان ایستادگی ندارند و هر روز در منطقه شاهد شكست های پی در پی آن ها هستیم.
وی همچنین خاطرنشان كرد: باید به این نكته توجه كنیم كه در هر دوره و زمانی كه شیعه ، اسلام، حقانیت و فضیلت قدم به میدان بگذارد و همچون نظامی مانند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشود ، فتنه گران تحت هیچ شرایطی دست از فتنه گری برنخواهند داشت.
رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه افزود: فتنه گران به شكل های مختلف نظیر، جنگ تحمیلی ، حوادث سال 88 و فتنه های در پیش را بر این مملكت تحمیل خواهند نمود و تنها هوشیاری ، بصیرت و روشنگری همه ما در پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و محور ولایت ، یگانه راه نجات بخش ما می باشد.
در ادامه این نشست رئیس مركز حفاظت و و اطلاعات قوه قضائیه به بحث سلامت و نظارت در دستگاه قضائی اشاره نمود و تشریح كرد: ما براساس فرهنگ و آموزه های دینی و اسلامی ، خداوند متعال ، رسول اكرم (ص) ، ائمه مومنین ، ملكین ، اعضاء و جوارح و زمین و زمان ناظر بر اعمال خود می دانیم ؛ ولی عمده این نظارت زمانی موثر و ثمربخش می باشد كه خودمان نیز این مراقبه و نظارت را اعمال كنیم.
وی افزود: اگر تك تك ما بر نفس ، محیط كار و مسئولیت خود نظارت داشته باشیم ، طبیعتاً می تواند كمك كار ، بسیار مهمی برای ما باشد و از این طریق داعیه فساد ستیزی ما عملی و اجرائی شده و می تواند در عمل ، رفتار و برخورد و كلاممان اثرگذار باشد و به ارتقاء سلامت این مجموعه كمك بیشتری نماید.
رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به نتایج آمار بدست آمده از گزارش ها عنوان داشت: براساس بررسی تمامی گزارشات و اطلاعات بدست آمده در سال 94 از سراسر كشور نارضایتی ها عمدتاً جنبه رفتاری دارد و مردم بیشتر نوع رفتار و تصمیمات و روش كار دست اندركاران را حمل بر فساد می كنند و این وضعیت موجبات نارضایتی آنان را فراهم نموده است.
حجت الاسلام خطیب اظهار كرد: تصمیمی كه حضرت آیت اله آملی لاریجانی در خصوص ایجاد معاونت فرهنگی اتخاذ نمودند ، یك قدم اساسی است.
رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه همراهی و هماهنگی را بعنوان راهكار موفقیت حفاظت و اطلاعات برشمرد و متذكر شد: ما به عنوان مجموعه حفاظت و اطلاعات توفیقات خودمان را مرهون همكاری و همراهی شما می دانیم و اگر این سطح تعامل افزایش یابد ؛ اثر آن این است كه در بازدارندگی ، صیانت و پیشگیری از جرم و تخلفات موفق تر خواهیم بود.
وی سپس با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته مطرح كرد: در آمارهای بدست آمده تقریباً 5/1 برابر اقدامات انجام شده مربوط به برخورد با اعمال نفوذها از سوی افرادی است كه آبروی دستگاه قضائی را خدشه دار نموده و غالباً هیچگونه ارتباطی با مجموعه قوه قضائیه نداشته و این افراد حجم بالایی از دستگیری ها را به خود اختصاص داده است.
رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در خاتمه توصیه نمود: بنده به مدیریت جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری كل استان تهران در بحث پیشگیری توصیه می نمایم كه ما در این موضوع مهم عقب می باشیم و لازم است در كنار تقویت فعالیت ها ، تداوم قاطعیت كه در حال حاضر وجود دارد ، این كار تقویت گردد و با تلاش مجدانه شما و همراهی و مساعدت رئیس كل محترم دادگستری استان تهران این حركت با قوت تداوم یابد.
در پایان این مراسم از زحمات جناب آقای ضیائی تقدیر و جناب آقای محمد تبریزی بعنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان تهران معرفی گردید.
اجتمام/1193/تنظیم:حسن حیدری
1418 ** انتشار: مریم برزآبادی
۰ نفر