۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲
کد خبر: 82274949
T T
۰ نفر
دوندگان نونهال و نوجوان فارس پنج مدال طلاي برترين هاي كشوررا  كسب كردند

شيراز - ايرنا -رئيس هيات دو و ميداني فارس گفت :نونهالان و نوجوانان فارس در رقابت هاي برترين دوندگان كشور كه جمعه در تهران پايان يافت، پنج مدال ارزشمند طلا را كسب كردند.

سيروس زارع مهذبيه جمعه در گفت وگو با خبرنگارايرنا بيان كرد: تيم فارس با 6 ورزشكار در اين پيكارهاكه انتخابي تيم ملي بود شركت كرد و توانست پنج مدال را كسب كند و اين امر نشان دهنده كار خوب مربيان اين تيم و تلاش بازيكنان است كه جاي تقدير دارد .
وي اضافه كرد: در رده نونهالان به مربيگري عبدالرضا نوحه خوان در ماده 100 متر مهدي نيك منش با زمان 11 ثانيه و 53 صدم ثانيه مدال طلا را برگردن آويخت و در ماده 2 هزار متر با مانع هم عليرضا نوري با زمان 6 دقيقه و 46 ثانيه و 35 صدم ثانيه به مدال طلا دست يافت .
زارع مهذبيه ادامه داد: همچنين در رده نوجوانان به مربيگري هاشم باغبانبري در ماده پرتاب چكش بهراد صبوري راد با كسب نشان طلا بر سكوي قهرماني ايستاد و محمدرضا رحماني فر هم دست به كار بزرگي زد و در پرتاب وزنه و پرتاب ديسك 2 نشان طلا را براي فارس به ارمغان آورد كه كار اين ورزشكار ستودني است .
وي گفت: اين دوره از مسابقات با هدف شناسايي و انتخاب نفرات برتر براي تشكيل تيم ملي دو و ميداني نوجوانان كشورمان برگزار شد .
تيم ملي نوجوانان ايران خود را براي انجام مسابقات دو و ميداني قهرماني آسيا در سال 2017 كه به ميزباني كشور تايلند برگزار مي شود، آماده مي كند.
خبرنگار: حميدرضا خليقي ** انتشاردهنده: غلامرضا مالك زاده
7368 / 1876