۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰
کد خبر: 82276397
T T
۰ نفر
مجوز فعاليت 12 سازمان مردم نهاد در شهرستان مهاباد صادر شد

مهاباد- ايرنا- فرماندار شهرستان مهاباد گفت: در يكسال گذشته مجوز فعاليت 12 سازمان مردم نهاد در شهرستان مهاباد صادر و ابلاغ شده است.

جعفر كتاني روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: با تمدبد پروانه فعاليت 6 سازمان مردم نهاد در شهرستان نيز موافقت شد تا ظرفيت مشاركت هاي مردمي بيش از پيش افزايش يابد.
وي افزود: در واقع در هر ماه يك مجوز براي سازمان هاي مردم نهاد در شهرستان مهاباد صادر شده است و مردم هميشه يار و مددكار دولت بوده اند و علاقه خود را به اين صورت نشان داده اند.
كتاني بيان كرد: سازمان هاي مردم نهاد(سمن ها) داراي ظرفيت هاي فراواني هستند كه بايد به منظور رسيدن به اهداف توسعه اي در بخش هاي مختلف شهرستان مثل محيط زيست از اين ظرفيت ها به نحو احسن استفاده شود.
فرماندار مهاباد با اشاره به فعاليت و مشاركت مناسب سمن ها در شهرستان مهاباد گفت: حفظ و احياي تالاب كاني برازان نمونه اي از همكاري هاي تشكل هاي مردمي زيست محيطي در منطقه مي باشد كه دستاوردهاي مناسبي داشته است.
به گزارش ايرنا، شهريور ماه گذشته يكي از تشكل هاي زيست محيطي شهرستان مهاباد جايزه خرس قهوه اي حمايت از حيوانات را كسب كرد و ديگر تشكل هاي زيست محيطي نيز الگوي همكاري براي احياي تالاب كاني برازان و حفاظت از سايت پرنده نگري در ايران هستند.
مهاباد 20 سازمان مردم نهاد دارد.
اين شهرستان در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
3093/1905**خبرنگار: پيمان پاكزاد**انتشار دهنده: حسن فاخري