۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82277038
T T
۰ نفر

بافق یزد، میزبان مسابقات موتورسواری كراس كشور

۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82277038
بافق یزد، میزبان مسابقات موتورسواری كراس كشور

یزد- ایرنا- رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی بافق یزد از برگزاری مسابقات موتورسواری كراس قهرمانی كشور، انتخاب تیم ملی در این شهر خبر داد.

سید علی نوروز زاده روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زمان برگزاری این مسابقات را 13 و 14 آبانماه اعلام و اظهار داشت: 200 ورزشكار از سراسر كشور در رده های سنی مختلف در این مسابقات كه میزبانی آن بر عهده شهرداری بافق است حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینكه این دوره از مسابقات در پنج كلاس برگزار و از هر كلاس دو نفر موتور سوار از استان های مختلف حضور می یابند افزود: استان یزد با بهره گیری از مزایای میزبانی خود می تواند چهار موتور سوار در هر كلاس داشته باشد.
وی به جزئیات پنج كلاس مسابقه اشاره و اظهار داشت: كلاس 65 سی سی ویژه خردسالان، 150 سی سی برای گروه سنی 12 تا 17 سال و 250 و 450 سی سی ویژه جوانان ، بزرگسالان و پیشكسوتان این رشته ورزشی است.
نوروز زاده، پیست رالی و موتورسواری بافق را كه در فضایی به وسعت 80 هكتار در حال ساخت است دارای قابلیت برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی عنوان كرد و افزود: كمیته فنی فدراسیون موتورسواری و كارشناسان خبره، این پیست را از هر نظر برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی تایید كرده اند.
شهردار بافق تصریح كرد: مسابقات موتور سواری قهرمانی كشور در یك هكتار از فضای مورد اشاره كه دارای فنس كشی باجاده دسترسی ،پاركینگ، سرویس بهداشتی و در فضایی امن و دیدكافی برای تماشاچیان است برگزار می شود.
شهرستان بافق دارای 36 هئیت ورزشی است كه 20 هیات، فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت كمتری برخوردارند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 كیلومتری جنوبشرقی شهر یزد قرار دارد.
7543/6197 خبرنگار : اصغر عسكری** انتشار دهنده: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@
۰ نفر