۵ آبان ۱۳۹۵، ۹:۵۴
کد خبر: 82281441
T T
۰ نفر
جمع آوري گل و لاي ريزش كرده از كوه و تردد خودروها درگردنه حيران آستارا

آستارا - ايرنا - مسئول اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي آستارا گفت: با تلاش راهداران آستارا ، گل و لاي ريزش كرده از كوه در گردنه حيران اين شهرستان جمع آوري شد و در تردد خودروها در مسير يادشده بدون مشكل و مانعي در جريان است.

انور بي نياز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود: در شبانه روز گذشته به علت بارش برف و باران در مسير ارتباطي آستارا - آق چاي در چند نقطه از محدوده منطقه بهارستان، گل و لاي دامنه كوه به جاده ريزش و چند اصله درخت سقوط كرده بود كه با حضور بموقع راهداران نسبت به جمع آوري آنها و بازگشايي مسير اقدام شد.
وي اظهار كرد: برغم سفيدپوش بودن كوهستان حيران، جاده ارتباطي مسير باز است و مشكلي براي تردد خودروها وجود ندارد.
بي نياز بيان كرد: مسافت گردنه حيران از آستارا تا تونل حدود 50 كيلومتر است و تا اين لحظه گزارشي از گرفتار شدن خودرو يا حوادث جاده اي ديگر در حوزه استحفاظي آستارا در مسير يادشده دريافت نشده است.
فردين فرتوت نيا رئيس اداره هواشناسي آستارا نيز ميزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در اين شهرستان را 55 ميليمتر و دماي فعلي آستارا را هفت درجه سانتي گراد اعلام كرد.
وي افزود: طبق پيش بيني هاي موجود، هواي آستارا فردا (پنجشنبه) ابري، مه آلود، در برخي نقاط توأم با بارندگي و وزش باد و همراه با افزايش نسبي دما و كاهش ناپايداري ها خواهد بود.
بارش باران در آستارا در برخي نقاط شهري و روستايي اين شهرستان موجب آبگرفتگي معابر شده است.
آستارا با 86 هزار نفر جمعيت در غرب استان گيلان و در همسايگي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
خبرنگار: عيسي پاشاپور ** انتشاردهنده: اميرحسين كبيري
7124 / 2007