۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱
کد خبر: 82290201
T T
۰ نفر

ملكشاهی مهیای استقبال از زائرین اربعین

۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱
کد خبر: 82290201
ملكشاهی مهیای  استقبال از زائرین اربعین

ایلام - ایرنا - فرماندار ملكشاهی با اشاره در پیش بودن كنگره عظیم اربعین حسینی از تلاش بخش های مختلف اداری و مردمی برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایرنا حسینعلی موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان گفت : تدابیر لازم و هماهنگی موردنیاز برای استقبال و ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.
وی به ساماندهی مواكب پذیرایی ،ایجاد نمایشگاه وهماهنگی دیگر خدمات رفاهی برای ارائه به زائرین اربعین كه از مسیر ملكشاهی –مهران تردد می كنند اشاره و خاطر نشان كرد : مسیر ملكشاهی به مهران به لحاظ هم عرض بودن با مسیر اصلی در تسهیل بارترافیكی در ایام اربعین نقش ممتازی خواهد داشت.
وی با بیان اینكه در اربعین سال گذشته 17 موكب پذیرایی در این شهرستان به زائرین خدمات رسانی داشته اند گفت: در اربعین امسال با تجمیع مواكب پذیرایی در یك مكان مشخص از زوار به بهترین شكل ممكن پذیرایی و استقبال به عمل خواهد امد.
فرماندار ملكشاهی افزود : بهسازی و توسعه راه ارتباطی یكی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته تاكنون بوده كه تمامی طول مسیر ملكشاهی به مهران از یك روكش آسفالت مناسب برخوردار شده است .
وی اضافه كرد : چندین كانكس سیار شركت مخابرات نیز در هفته آینده جهت آنتن دهی نقاط كور در طول مسیر مستقر و بدین لحاظ نیز مشكل خاصی وجود نخواهد داشت .
فرماندار ملكشاهی خلوت بودن و همچنین داشتن مناظر بكر طبیعی و جنگلی را از امتیازات مسیر ملكشاهی – مهران برشمرد و افزود: با تدابیر صورت گرفته از جمله نصب علائم هشداردهنده و راهنمایی و رانندگی عبور از این مسیر می تواند برای زائرین خاطره انگیز باشد.
موسوی عشق و علاقه مردم ملكشاهی را به خاندان عصمت و طهارت را كم نظیر دانست وعنوان كرد: از هم اكنون ستاد های مردمی آمادگی خود را جهت استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی اعلام كرده اند .
شهرستان 25 هزار نفری ملكشاهی در 3 كیلومتر مركز استان و 75 كیلومتری مرز مهران قرار دارد.
خبرنگارروح الله احمدی ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7179/6034