۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰:۵۵
کد خبر: 82290988
T T
۰ نفر
راه اندازي پنج مركز آموزشي بسيج رسانه در مازندران

ساري - ايرنا- مسؤول بسيج رسانه مازندران از راه اندازي پنج مركز آموزشي رسانه در استان خبر داد و گفت كه اين مراكز دوره هاي مختلف آموزشي را با توجه به نياز موجود رسانه ها بر عهده مي گيرند.

به گزارش ايرنا ، حسن افشار چهارشنبه شب در جمع اعضاي شوراي بسيج رسانه مازندران كه با حضور جانشين فرمانده سپاه كربلاي مازندران در دفتر بسيج رسانه ساري برگزار شد ، افزود : با هماهنگي هاي انجام شده اين مراكز در رامسر ، محمودآباد ، قائمشهر ، ساري و بهشهر راه اندازي مي شود.
وي هدف از راه اندازي اين مراكز را علاوه بر توجه به آموزش خبرنگاران فعلي ، تربيت نيروهاي جديد در حوزه خبري و فضاي مجازي با هدف تربيت كادر تراز انقلابي برشمرد.
مسؤول بسيج رسانه مازندران ، توانمندسازي خبرنگاران و توجه به آموزش آنان از نيازهاي مهم جامعه برشمرد و افزود : هم اكنون تمامي شهرستان هاي استان داراي كانون بسيج رسانه هستند و مازندران از اين لحاظ از استان هاي برتر محسوب مي شود.
جانشين فرمانده سپاه كربلاي مازندران هم در اين جلسه بر ضرورت افزايش روحيه انقلابي در بين خبرنگاران تاكيد كرد و گفت : بسيج رسانه وظيفه مهمي بر عهده دارد و بايد به رسالت انقلابي گري خود بدرستي عمل كند.
حسين‌ محمد رضايي افزود : در عمليات فرهنگي امروز و عمليات آگاهسازي بايد بيش از هر زمان ديگري وارد شد و با برنامه ريزي منسجم و با استفاده از اتاق فكر عمل كرد .
وي گفت : بسيج رسانه بايد با ايمان ، دينداري و تقوا ، حساسيت نسبت به دشمن در جامعه ايجاد كند و آگاهي رساني و روشنگري بيش از هر زمان ديگر وارد شود تا همگان با ماهيت دشمن و استكبار آشنا شوند و بدانند كه دشمن از طريق نفوذ و تغيير ذائقه به دنبال ورود به كشور است و لذا بايد آگاهي رساني شود.
تاكنون حدود 250 خبرنگار از سوي خانه مطبوعات مازندران شناسايي و ساماندهي شدند.
خبرنگار : مريم نظري ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7332/1654