۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82293059
T T
۰ نفر

نداي استكبارستيزي در گچساران طنين‌انداز شد

۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82293059
نداي استكبارستيزي در گچساران طنين‌انداز شد

گچساران -ايرنا - نداي استكبارستيزي مردم انقلابي شهرستان گچساران روز پنجشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپيمايي روز 13 آبان طنين انداز شد.

به گزارش ايرنا، در اين راهپيمايي گروه‌هاي مختلف مردم، ورزشكاران، مسئولان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي، طلاب، دانشجويان، دانش آموزان، اصناف و بسيجيان حضور داشتند.
هزاران نفر از مردم شهرستان گچساران از ساعات اوليه صبح با حضور حماسي در اين آيين يك بار ديگر تابلوي زيبايي از همدلي و وفاق ملي را به نمايش گذاشتند. ˈ13 آبان است يوم الله است، اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده‌ايم، آمريكا آمريكا ننگ به نيرنگ تو، 13 آبان ماست خون به دل آمريكاست، مرگ بر آمريكا، از جمله شعارهاي مردم در اين آيين بود.
در اين روز تاريخي و ماندگار وقايعي مانند تبعيد حضرت امام خميني (ره) به تركيه در سال 43، به خاك و خون كشيده شدن دانش آموزان امام پيرو خط در سال 57 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سال 58 رخ داد كه هر كدام تأثيري بسزا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي و دستاوردهاي بزرگ آن داشتند.
اين وقايع مهم سبب بيرون رانده شدن استكبار جهاني و مزدوران آمريكايي از ايران و شكل گيري ابعاد جديدي از مبارزه ملت ايران بر ضد آمريكا شد.
روز 13 آبان در تقويم رسمي ايران به نام روز ملي مبارزه با استكبار نام گذاري شد.
شهرستان‌هاي گچساران در جنوب غربي كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شريفي** انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
8143/6110