۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶
کد خبر: 82296508
T T
۰ نفر

كاروان حامل كمك هاي مردم دزفول عازم مرز چذابه شد

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶
کد خبر: 82296508
كاروان حامل كمك هاي مردم دزفول عازم مرز چذابه شد

دزفول - ايرنا - كاروان حامل هدايا و كمك هاي مردم دزفول به زائران اربعين حسيني روز يكشنبه عازم مرز چذابه شد.

امام جمعه و رئيس ستاد اربعين شهرستان دزفول روز يكشنبه در حاشيه حركت اين كاروان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: با برپايي موكب دزفول در مرز چذابه اين كمك ها در اختيار زائران اربعين حسيني قرار مي گيرند.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي با اشاره به برپايي موكب دزفول در مرز چذابه از روز شنبه افزود:موكب دزفول كه در زميني به مساحت يك هزار و 200 متر مربع آماده سازي شده از جمله بزرگترين موكب هاي مستقر در مرز چذابه مي باشد كه از امكانات لازم براي خدمات رساني به زائران آماده است.
وي اظهار كرد:موكب دزفول از روز شنبه در مرز چذابه برپا شده و خدمات رساني به زائران كربلا در اين موكب تا پس از اربعين حسيني نيز ادامه دارد.
امام جمعه دزفول افزود: در موكب دزفول امكانات لازم براي استراحت زائران كربلا فراهم شده ضمن اينكه تمهيدات لازم براي پذيرايي و توزيع غذا بين زائران در اين موكب پيش بيني شده و در حال انجام است.
حجت الاسلام قاضي با تشكر از كمك هاي اهدايي مردم خير دزفول به اربعين حسيني اظهار كرد: مردم دزفول كه در عرضه هاي مختلف دفاع مقدس همواره پيشگام بوده اند اينبار نيز با برپايي بزرگترين موكب در مرز چذابه در خدمت زائران كربلا مي باشند.
وي راهپيمايي اربعين حسيني را بزرگترين حركت و همايش عاشقان و شيفتگان اهل بيت (ع) دانست و افزود:پيام راهپيمايي اربعين حسيني وحدت و انسجام مسلمانان در سراسر جهان است.
6068/6037
خبرنگار:محمدعلي فريدپناه ** انتشار:عبدالحميد راجي