۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85222889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صحنه های زیبای راهپیمایی اربعین حسینی(ع) جهان را مبهوت کرد

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به استقبال گسترده مردم از راهپیمایی اربعین حسینی(ع) گفت: صحنه های زیبایی راهپیمایی اربعین حسینی(ع) جهان را مبهوت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود بهرام پور در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: مسلمانان در ایام اربعین و موکب های عزاداری صحنه های زیبایی خلق کردند و با تلاش شبانه روزی خود توانستند حماسه بزرگی بیافرینند.

وی افزود: امام حسین (ع) چنان محبتی در دل عزادارن و خادمانش ایجاد کرده که موکب داران هنگام جمع آوری موکب ها اشکها ریختند.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه در فضای مجازی صحنه های زیبایی از عزاداری امام حسین منتشر شد گفت: امسال که پیش بینی می شد به علت گرمای هوا راهپیمایی اربعین با استقبال و جمعیت کمتری برگزار شود؛ نه تنها تعداد راهپیمایان و ارادتمندان به اهل بیت کمتر نشد بلکه در شهرهای مختلف نیز برگزار شد.

حجت الاسلام بهرام پور افزود: راهپیمایی اربعین نه تنها در کشور ما بلکه سایر کشورها و ادیان از جمله مسیحی ها و یهودی ها نیز برگزار شده و قلب ها به سمت امام حسین (ع) جذب شدند.

وی ضمن گرامیداشت روزهای پایانی ماه صفر اظهار امیدواری کرد: این مراسم ها پررونق باشند و فرزندانمان در مسیر هدایت قرار گیرند.

امام جمعه دزفول ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای ۱۷ شهریور گفت: شهدا با نثار جان خود انقلاب را فراگیر و جهانی کردند.

خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های امروز به سخنان مقام معظم رهبری در جریان دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم گفت: مقام معظم رهبری از اقدامات ارزنده و گسترده دولت در حوزه های مختلف حمایت کردند که مردم هم باید در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

وی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: با تلاش های این دولت، بخشی از شکاف اقتصادی کشور پر شده است.

حجت الاسلام بهرام پور اضافه کرد: دولت برای حل مشکلات به هیچ کشوری امید نبست، همین موضوع موجب موفقیت این دولت است.

وی با بیان اینکه ثبات اقتصادی در کشور برقراری است ادامه داد: ما نیز دولت را در خصوص ارتباطات مردمی، سیاست خارجی و حل مشکلات مردمی حمایت می کنیم.

امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های امروز از اقدامات آبفا و جهاد کشاورزی دزفول بابت پیگیری و رسیدگی مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود مسوولان دستگاه های اجرایی مشکلات را رصد و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha