۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۱۱
کد خبر: 82302940
T T
۰ نفر
ملت ایران در برهه های مختلف ولایت مداری خود را ثابت كرده است

قم- ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ملت ایران در برهه های مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون ولایت مداری خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در آیین بدرقه خادمان موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س)، افزود: از كودكی تا امروز پای ارزش ها و آرمان های ولایت ایستاده ایم و در این راه ثابت قدم خواهیم ماند.
وی با بیان این كه ولایت سرمایه ای گرانبهاست، اضافه كرد: مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خدمت رسانی به محرومان و راهپیمایی ها همواره پشت سر ولایت بوده اند و رهنمودهای ایشان را سرلوحه كار خود قرار داده اند.
وی در ادامه با اشاره به اعزام خادمان كریمه اهل بیت(ع) برای خدمت رسانی به زائران كربلا، گفت: به انگیزه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مجموعه باارزش، كامل و همدل از خادمان حرم مطهر گردهم آمدند تا افتخار خدمت رسانی به زائران كربلا را داشته باشند.
سعیدی با بیان این كه خادمان ولایت مداری خود را در خدمت به زائران اباعبدالله(ع) نشان می دهند، تصریح كرد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) با حضور در موكب حضرت و خدمت به زائران اربعین حسینی بار دیگر به ندای ولایت مداری لبیك می گویند.
امام جمعه موقت قم خطاب به خادمان موكب حضرت معصومه(س)، گفت: نظم و مدیریت پذیری را در این سفر مدنظر قرار دهید و در طول سفر به قوانین كشور عراق پایبند باشید.
سعیدی با تاكید بر خدمت خالصانه و بی منت به زائران امام حسین(ع)، افزود: نیت ها را برای خداوند خالص كنید و با صفا و صمیمیت در خدمتگزاری الگویی برای سایرین باشید.

* خدمت رسانی 313 تن از خادمان حرم كریمه اهل بیت(س) در موكب حضرت معصومه(س)
معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز در این آیین گفت: 313 تن از خادمان حرم مطهر در موكب حضرت معصومه(س) از 24 آبان ماه تا 2 روز پس از اربعین در موكب حضرت معصومه(س) خدمت رسانی می كنند.
محمدجواد جهانگیرزاده افزود: موكب حضرت معصومه(س) با استقرار در 20 كیلومتری شهر كربلا و در عمود 1080 مستقر می شود و برنامه های خدماتی و فرهنگی مختلفی در آن اجرا می شود.
وی، برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی روزانه از بیش از 100 هزار زائر، اسكان بیش از سه هزار تن در هر شبانه روز، راهنمایی زائران به زبان های عربی، انگلیسی و اردو و خدمت رسانی ویژه به ناتوانان و سالمندان را از برنامه های خدماتی موكب حضرت معصومه(س) عنوان كرد.
وی افزود: توزیع بیش از 250 هزار بسته فرهنگی، برپایی نشست های تخصصی و نمایشگاه، پاسخگویی به سوالات شرعی، ویزیت رایگان توسط پزشكان عمومی و متخصص و تامین داروهای مورد نیاز بیماران از دیگر خدماتی است كه در موكب برای زائران در نظر گرفته شده است.
جهانگیرزاده همچنین گفت: پیگیری های خرید یك مجتمع فرهنگی در مسیر زائران اربعین و با اولویت نزدیكی به شهر كربلا انجام شده تا در تمام سال بتوانیم پذیرای زائران باشیم.
در این آیین خادمان اعزامی به كربلای معلی با مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) و سینه زنی حاضران بدرقه شدند.
/2085/1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
۰ نفر