۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۵۴
کد خبر: 82305423
T T
۰ نفر

دستگيري 5 توزيع كننده موادمخدر درشيروان

۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۵۴
کد خبر: 82305423
دستگيري 5 توزيع كننده موادمخدر درشيروان

شيروان- ايرنا- فرمانده انتظامي شيروان از كشف هفت كيلو و 500 گرم ترياك و دستگيري 5 توزيع كننده مواد مخدر در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان و اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مسعود وحيدي اظهار كرد: در پي كسب خبر مبني بر اينكه تعدادي از توزيع كننده موادمخدر قصد جابجايي موادمخدر از استان خراسان رضوي به شهرستان شيروان را دارند، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.
وي گفت: ماموران پس از چند ساعت پايش اطلاعاتي و كنترل خودروهاي عبوري در مسير فاروج - شيروان يك دستگاه خودرو پژو 405 را شناسايي و بلافاصله به خودرو مذكور دستور ايست دادند.
سرهنگ وحيدي افزود: قاچاقچيان به محض روئيت ماموران بدون توجه به ايست پليس اقدام به فرار و پرتاب مواد مخدر به بيرون از ماشين كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان شيروان با اشاره به اينكه ماموان پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در يك عمليات پليسي موفق به توقيف خودرو شدند، گفت: ماموران در بررسي محلي كه قاچاقچيان اقدام به پرتاب مواد مخدر نموده بودند، موفق به كشف هفت كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك شدند.
وحيدي با اشاره به اينكه در اين راستا يك دستگاه خودرو پژو 405 توقيف و 5 متهم دستگير شدند، افزود: پرونده متشكله به همراه متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.
وي در پايان با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، و برخورد با حاملان و فروشندگان موادمخدر با مركز فوريت هاي پليسي110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.
شهرستان شيرونا با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** انتشار دهنده: سيدحسين قدسي