۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82310664
T T
۰ نفر

شبح مزرعه در فاریاب دستگیر شد

۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82310664
شبح مزرعه در فاریاب دستگیر شد

كرمان - ایرنا - رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از دستگیری فردی خبر داد كه با شایعه پراكنی و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان منجر به ترس عمومی بین مردم شده بود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان كرمان مهدی اكبری افزود: طی كسب گزارشی از سوی اهالی یكی از روستاهای فاریاب و همچنین اعلام مرجع انتظامی مبنی بر ایجاد یك شایعه در خصوص وجود شبح با ظاهری وحشتناك در مزارع كشاورزی این روستا، رسیدگی به این پرونده در دستور كار ویژه دستگاه قضایی این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح كرد: پس از فعال كردن پلیس های تخصصی و طی یكسری اقدامات اطلاعاتی مظنون اصلی پرونده دستگیر شد.
وی گفت: متهم كه فردی میانسال می باشد در اعترافات اولیه خود مدعی شده بود این شبح در تاریكی شب و در مزرعه كشاورزی به او حمله كرده و قصد خفه كردنش را داشته است كه با ایجاد رعب و وحشت باعث ترس بین اهالی این روستا شده بود.
رئیس دادگاه عمومی فاریاب افزود: پس از تحقیقات تكمیلی و بازجویی از متهم مشخص شد این فرد با ایجاد شایعه پراكنی قصد در امان ماندن از سارقان را داشته است كه مزرعه ذرت او مورد سرقت قرار ندهند.
وی با بیان اینكه متهم با تغییر چهره چندین مرتبه موجب ترس اهالی منطقه شد بود گفت: دستگاه قضایی به شدت با اخلال گران در نظم و امنیت برخورد قاطع قضایی خواهد كرد.
اكبری اظهار كرد: پس از دستگیری متهم گزارش های متعددی در خصوص سرقت مسلحانه و راهزنی از این متهم گزارش شده كه در حال بررسی قضایی است.
بنابر این خبر از تاریخ دستگیری متهم هیچ گزارشی مبنی بر وجود شبح یا موجودی ترسناك و خطرناك گزارش نشده است و اهالی روستا از حضور به موقع دستگاه قضایی و انتظامی مراتب تقدیر را به عمل آوردند.
مركز شهرستان فاریاب در فاصله 330 كیلومتری جنوب كرمان است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028