۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82310765
T T
۰ نفر
سردار سلامي: با همه وجود در خدمت زائران اربعين حسيني هستيم

اهواز - ايرنا - جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: همه ما ، دستگاه ها و عوامل اجرايي با تمام وجود در خدمت زائران اربعين حسيني هستيم.

سردار حسين سلامي چهارشنبه در حاشيه بازديد از روند تردد زائران اربعين حسيني در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به لطف الهي و تلاش مسئولان، بسترها و زيرساخت هاي خوبي در مرز و پايانه مرزي چذابه ايجاد شده تا خدمت رساني به زائران به سطح مطلوبي برسد.
وي گفت: در بازديد از پايانه مرزي چذابه، زائران از سطح خدمت رساني رضايت دارند و خادمان و مواكب مردمي با همه وجود و اخلاص در خدمت زائران عزيز هستند.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه با بيان اينكه همه دست به دست هم داده اند تا كنگره اربعين با شكوه و عظمت برگزار شود از همكاري و همراهي نزديك مسئولان عراقي با زائران اربعين تقدير كرد.
سردار سلامي شور و شوق زائران اربعين حسيني را در چذابه بي نظير توصيف و ابراز اميدواري كرد زائران اربعين حسيني به سلامت به كشور بازگردند.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بازديد از پايانه و مرز چذابه آخرين وضعيت تردد زائران اربعين حسيني را مورد بررسي قرار داد.
قرار است سردار سلامي با بالگرد بازديدي از پايانه مرزي شلمچه در 15كيلومتري غرب خرمشهر و 100كيلومتري جنوب پايانه مرزي چذابه داشته باشد.
گذرگاه مرزي چذابه در 110كيلومتري شمال غرب اهواز ، يكي از سه كانون اصلي تردد زائران اربعين حسيني است.
پيش بيني شده حدود 500هزار زائر اربعين حسيني از گذرگاه مرزي چذابه عازم عتبات عاليات شوند.
6065 / 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انشتار دهنده: عبدالحميد راجي