۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸
کد خبر: 82311003
T T
۰ نفر
برپایی نمایشگاه كتاب حوزه هنری كردستان به مناسبت هفته كتابخوانی

سنندج- ایرنا- نمایشگاه بزرگ كتاب حوزه هنری كردستان روز چهارشنبه با همكاری انتشارات 'شیر محمدی' به مناسبت هفته كتابخوانی به مدت یك ماه در پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه با همكاری انتشارات شیر محمدی و حضور بیش از 15 انتشاراتی كشور و بیش از یك هزار و 500 عنوان كتاب در حوزه های فرهنگی و هنری، دفاع مقدس، تاریخی، سیاسی، علمی و آموزشی، ادبی، كامپیوتر و غیره دایر شده است.
این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ناشران و علاقمندان حوزه كتاب و كتاب خوانی گشایش یافت.
رئیس حوزه هنری كردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه با بیان اینكه كتاب های موجود در این نمایشگاه با 20 تا 50 درصد تخفیف عرضه می شود اظهار كرد: علاقمندان می توانند تا 20 آذر ماه از ساعت 10 صبح تا ساعت 21 از این نمایشگاه بازدید كنند.
امین مرادی گفت: ماندگاری و پویایی فرهنگ ها با ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی تحقق پیدا كرده و از این طریق میراث فرهنگی و گنجینه های معارف و دستاوردهای عالمان و فرهیختگان از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است.
وی ادامه داد: یكی از راه های توسعه این فرهنگ برگزاری نمایشگاه های كتاب است تا ضمن ایجاد انگیزه، علاقه مندان بتوانند به راحتی به كتاب های مورد نظر خود دسترسی پیدا كنند.
وی اضافه كرد: ترویج فرهنگ كتاب خوانی و دسترسی آسان مردم به كتاب های مورد علاقه خود از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
نمایشگاه كتاب حوزه هنری كردستان تا 20 آذر در پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در 2 نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقمندان است.
از 24 تا 30 آبان به نام هفته كتاب و كتاب خوانی نامگذاری شده است.
7348 /3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی