۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳
کد خبر: 82322076
T T
۰ نفر
جانشين سپاه عاشورا: بسيج مدافع نظام اسلامي و حافظ ارزش هاي انقلابي است

مراغه - ايرنا - جانشين قرارگاه منطقه‌اي سپاه عاشورا با اشاره به نقش بسيج در مقابله با توطئه ها و نقشه هاي دشمنان براي ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي گفت: بسيج حافظ ارزش ها و آرمان هاي اسلامي و انقلابي است.

به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ دوم پاسدار قربان پاشايي در اجتماع بزرگ بسيجيان مراغه با عنوان مدافعان حرم افزود: بسيج به عنوان تفكر و فرهنگ فراگير در بين امت اسلامي، متعلق به جناح خاصي نيست و لشگر مخلص خداست.
وي ادامه داد: ايمان، ولايت مداري، بصيرت و مردم سالاري ويژگي هاي بارزي است كه همواره در بسيج وجود دارد.
وي اضافه كرد: بسيجي بودن و عمل به تفكر بسيج رسالتي است كه امام راحل با بصيرت ديني و انقلابي خود براي امت اسلامي تبيين كرده است.
وي با اشاره به سالروز تشكيل بسيج مستضعفان به فرمام امام راحل گفت: بسيج ريشه در تاريخ اسلام دارد و با تدابير بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و به پشتوانه عظيم مردي براي صيانت از اسلام و انقلاب ايجاد شده است.
وي افزود: بسيج در طول سال هاي گذشته تاكنون در مقابله با توطئه ها، فتنه ها، جنگ نرم و در اوج تحريم ها و تهديدهاي دشمنان قسم خورده نظام اسلامي، نقش مهم و انكارناپذيري داشته است.
وي ادامه داد: اكنون تفكر بسيجي به بركت خون شهدا و تدابير رهبر انقلاب فراتر از مرزهاي جغرافياي ايران اسلامي، الگويي براي ملت هاي آزاده در سراسر جهان است.
وي اضافه كرد: استفاده از ظرفيت بسيج در تحقق اهداف متعالي نظام مقدس اسلامي به ويژه در توسعه فناوري هسته اي، صنايع دفاعي و مقابله با تحريم هاي اقتصادي با بهره گيري از فرهنگ اقتصاد مقاومتي ضروري است.
فرمانده سپاه ناحيه مراغه نيز گفت: بسيجيان امروز تدابير رهبر و ولي امر مسلمانان جهان را فصل الخطاب قرار داده اند و در راه حفاظت از ارزش هاي اسلام و انقلاب سر از پا نمي شناسند.
سرهنگ پاسدار رضا سامي افزود: تفكر و فرهنگ بسيج در فراتر از مرزهاي ايران اسلامي الگويي براي ايستادگي در برابر ظلم استكبار جهاني و مزدوران منطقه اي آن شده است.
وي اضافه كرد: بسيج با سرمايه عظيم انساني و پشتوانه مردمي خود پاسدار خون شهدا و مدافع نظام و انقلاب اسلامي در برابر فتنه انگيزي هاي دشمنان داخلي و خارجي است.
به گزارش ايرناٰ در اين اجتماع بزرگ كه با حضور اقشار مختلف بسيجي مراغه در خيابان جام جم برگزار شد، بسيجيان حاضر با سردادن شعارهاي ' لبيك يا خامنه اي' و ' اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده' با آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبري تجديد ميثاق كردند و آمادگي خود را براي دفاع از آرمان ها و ارزش هاي اسلامي و انقلابي را نشان دادند.
خبرنگار: عليرضا فولادي ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3072/6183