۶ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰
کد خبر: 82323861
T T
۰ نفر
توسعه گردشگری اولویت اصلی اشتغال در كنگاور است

كرمانشاه- ایرنا- فرماندار كنگاور با اشاره به مشكلات و محدودیت هایی كه برای صنعت و كشاورزی این شهرستان به وجود آمده، گفت: توسعه صنعت گردشگری اولویت اصلی اشتغال كنگاور است.

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز شنبه در كمیته اشتغال افزود: صنعت كنگاور دارای مشكلات عدیده ای است و از طرفی كشاورزی هم با توجه به بحران كم آبی دارای محدودیت هایی است كه تنها راه برون رفت از معضل بیكاری توسعه صنعت گردشگری است.
وی ادامه داد: معبد آناهیتا به عنوان پتانسیل بسیار خوب گردشگری در مركز شهر كنگاور قرار گرفته كه با حمایت مسوولان كشوری و استانی می توان اقدام های خوبی انجام داد.
وی اضافه كرد: با پیگیری ها و رایزنی هایی كه با رییس سازمان میراث فرهنگی صورت گرفته روزهای خوبی برای گردشگری كنگاور پیش بینی می شود.
فرماندار كنگاور در ادامه با تقدیر از اعضای ستاد اربعین این شهرستان بیان كرد: كنگاور در طول سال های گذشته میزبان عاشقان اباعبدالله (ع) بوده كه امسال نیز بخوبی از زائران اربعین استقبال و پذیرایی شد.
وی خاطرنشان كرد: نبود یك مجتمع فرهنگی، رفاهی و خدماتی آسیب بزرگی برای كنگاور محسوب می شود و با جدیت دنبال احداث یك مجتمع با همكاری سازمان میراث فرهنگی در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه (سه راهی نهاوند) هستیم.
ایزدی در ادامه اظهار داشت: در شرایط فعلی كه دولت دچار مشكلات شدید مالی و مشكل بیكاری است، باید با خلاقیت و هنر از منابع موجود در راستای اشتغال زایی استفاده بهینه كرد.
شهرستان تدین و تمدن كنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 كیلومتری شرق كرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی