مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي: 1738 واحد مسكن مهر در شهرك گلمان اروميه به متقاضيان تحويل داده شده است

اروميه- ايرنا- مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: يك هزار و 738 واحد مسكن مهر در شهرك گلمان اروميه به متقاضيان تحويل داده شده است.

داريوش نصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه اين تعداد از مجموع 2 هزار و 688 واحد مسكن مهر در شهرك گلمان اروميه تحويل داده شده است، افزود: طرح هاي مسكن مهر شهرك گلمان اروميه در زمان حاضر داراي 88 درصد پيشرفت فيزيكي است و 33 شركت تعاوني مسكن مهر در در اين شهرك فعاليت دارند.
وي به احداث يك هزار و 138 واحد مسكوني در قالب گروه هاي چندخانواري در بزرگترين سايت مسكن مهر اين استان نيز اشاره كرد و گفت: در مجموع سه هزار و 826 واحد مسكن مهر به شكل تعاوني و چندخانواري در شهرك گلمان اروميه احداث شده است.
وي افزود: يك هزار و 784 واحد مسكن مهر كه به صورت طرح هاي سه جانبه راكد بوده نيز به منظور تعيين و تكليف به خودمالكي تبديل شده است.
وي اضافه كرد: پيگير هاي لازم براي رفع مشكلات هئيت مديره در سه تعاوني مسكن مهر شهرك گلمان صادر شده و هيئت مديره اين تعاوني ها بايد اقدام فوري براي تسريع در روند تحويل واحدها به متقاضيان انجام دهند.
نصر به جديت مسئولان در تكميل طرح هاي مسكن مهر نيز اشاره كرد و افزود: بسيج همه جانبه براي تحويل همه واحدهاي مسكن مهر به متقاضيان در آينده نزديك شكل مي گيرد.
به گزارش ايرنا 52 هزار واحد مسكن مهر در آذربايجان غربي مصوب شده كه از اين تعداد 41 هزار واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و 11 هزار واحد نيز در شهرهاي زير 25 هزار نفر به بهره برداري رسيده يا در حال تكميل است.
6009/ 3072 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي