۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82336596
T T
۰ نفر
ساخت بازارچه های محله ای در مناطق حاشیه نشین بندرعباس

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس گفت: بازارچه های محله ای در جهت رفع نیازهای ضروری مردم در محلات حاشیه نشین این شهر ساخته می شود.

به گزارش ایرنا ، محسن زمردی چهارشنبه در بازدید از مراحل ساخت بازارچه محله ای دو راهی ایسینی بندرعباس افزود: ساخت بازارچه های محله ای با نظر شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و با هدف ارائه خدمات مطلوب به همشهریان در راستای رسالت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس انجام می شود.
وی ادامه داد: همچنین ایجاد و گسترش این بازارچه ها موجب كاهش ترافیك و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری و با هدف در دسترس قرار گرفتن آسان احتیاج های ضروری روزانه مردم بویژه قشر كم درآمد صورت می پذیرد.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس اظهاركرد: در همین راستا بازارچه محله ای در محله دوراهی ایسینی شهر بندرعباس در حال ساخت و تجهیز است كه تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
زمردی خاطرنشان كرد: هدف اصلی از ایجاد این مركز برآورده ساختن بستری برای خریداری كالاها توسط ساكنان این مناطق با نرخ پایین تر از فروشگاه های دیگر است.
گفتنی است 43 درصد از جمعیت بندرعباس حاشیه نشین و در بافت های فرسوده و سكونتگاه های غیر رسمی این شهرزندگی می كنند.
7195/6048
خبرنگار : رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده