۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷
کد خبر: 82341940
T T
۰ نفر
كلوب آمریكا حریف رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان شد

تهران- ایرنا- نماینده مكزیك با شكست فاتح لیگ قهرمانان آسیا ، به مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای جهان صعود كرد.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساكرنت، تیم فوتبال كلوب آمریكا امروز (یكشنبه) در دور دوم جام باشگاه های جهان در ورزشگاه سوئیتا سیتی شهر اوزاكا (ژاپن) با نتیجه 2 بر یك برابر تیم‌ فوتبال جئونبوك كره جنوبی به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
هیچ یك از باشگاه های كره جنوبی تاكنون قهرمان جام باشگاه های جهان نشده اند. در این دیدار فاتح لیگ قهرمانان آسیا با وجود گل كیم بو كیونگ‌ در نیمه اول، از گردونه رقابتها حذف شد.
كلوب آمریكا قهرمان كونكاكاف (كنفدراسیون فوتبال آمریكای شمالی، مركزی و كارائیب) در نیمه دوم با دو گل «سیلویو رومرو» در دقایق 58 و 74 به بازی برگشت و نتیجه را به نفع خود تغییر داد.
كلوب آمریكا سال گذشته در اولین دور این تورنمنت از تیم چینی گوانگژو اورگراند شكست خورد. این تیم برای دومین سال متوالی قهرمان كونكاكاف شد.
جام باشگاه های جهان با حضور شش قهرمان كنفدراسیون های قاره ای و یك تیم از كشور میزبان برگزار می شود.
كلوب آمریكا پنجشنبه 25 آذر در مرحله نیمه ‌نهایی این رقابتها باید به مصاف رئال‌مادرید، فاتح لیگ قهرمانان اروپا برود.
امروز (یكشنبه) در دیگر دیدار دور دوم، ماملدوی آفریقای جنوبی برابر كاشیما آنتلرز ژاپن قرار می‌گیرد تا حریف اتلتیكو ناسیونال كلمبیا در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.
رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از روز پنجشنبه 18 آذر در ژاپن آغاز شده است. در اولین دیدار این جام در روز پنجشنبه و در دور اول مسابقات تیم كاشیما آنتلرز با نتیجه دو بر یك برابر آكلند سیتی به پیروزی رسید.
این جام سال آینده در كشور امارات متحده عربی برگزار می شود.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا كورهلی*انتشاردهنده-مولوی