۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷
کد خبر: 82343981
T T
۰ نفر
تاكيد استاندار خراسان رضوي بر  تسريع در دوبانده كردن محور خواف - رشتخوار

تربت حيدريه- ايرنا- استاندار خراسان رضوي در بازديد از روند اجرايي طرح دوبانده كردن محور خواف - رشتخوار، بر لزوم رفع موانع براي شتاب گرفتن اجراي اين طرح تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا عليرضا رشيديان كه به خواف سفر كرده بود در حاشيه بازديد از اين طرح با بيان اينكه كار زيرسازي و روسازي اين محور به طول 25 كيلومتر در حال انجام است؛ گفت: با توجه به مشكل اعتباري اين طرح، هماهنگي هايي براي تامين نقدينگي اين طرح صورت گرفته است.
وي تاكيد كرد: دوبانده كردن اين محور، با توجه به حجم بالاي تردد مسافران و خودروهاي سنگين حمل سنگ آهن و مواد معدني ضروري است.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به مذاكراتي كه با وزير راه و شهرسازي انجام داده، اظهار اميدواري كرد كه با اقدامات انجام شده، بتوان اين طرح را به صورت مرحله به مرحله تكميل كرد تا مردم زودتر از مزاياي آن بهره مند شوند.

* افتتاح يك باب هنرستان خيرساز در نشتيفان خواف
به گزارش ايرنا امروز همچنين با حضور استاندار خراسان رضوي در مراسمي بهره برداري از يك باب هنرستان خيرساز در شهر نشتيفان شهرستان خواف آغاز شد.
اين واحد آموزشي با زيربناي هزار متر در سه طبقه و با اعتبار 6 ميليارد و 200 ميليون ساخته شده كه نيمي از اين رقم توسط يك خير و نيمي از سوي دولت تامين شده است.
اين هنرستان ظرفيت 250 نفر هنرجو را دارد كه در حال حاضر 80 هنرجو در رشته الكتروتكنيك و متوسطه نظري در آن مشغول به تحصيل هستند.
همچنين با حضور استاندار خراسان رضوي، كلنگ آغاز ساخت يك باب مدرسه 6 كلاسه و خوابگاه در شهر نشتيفان به زمين زده شد.
استاندار خراسان رضوي امروز همچنين از مدرسه علميه امام صادق(ع) چمن آباد خواف كه 85 طلبه در آن مشغول به تحصيل هستند، بازديد كرد.
شهرستان 130 هزار نفري خواف در 273 كيلومتري مشهد واقع است.
خبرنگار: عليرضا حسيني مقدم ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
5132/6121