۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹
کد خبر: 82353578
T T
۰ نفر
هلال احمر زنجان به 134 حادثه ديده و گرفتار در برف و كولاك امدادرساني كرد

زنجان - ايرنا - مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران هلال احمر زنجان طي 24 ساعت گذشته به 134حادثه ديده و گرفتار در برف و كولاك امداد رساني كردند.

علي طاهري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از 14 حادثه رخ داده كه نجاتگران جمعيت به ياري آسيب ديدگان آن شتافتند، چهار مورد تصادف جاده اي و 10 مورد نيز مربوط به گرفتار شدگان در ميان برف و كولاك بود.
وي تعداد حادثه ديدگان ناشي از تصادف جاده اي را 58 نفر اعلام و اظهار كرد: اين حادثه جاده اي هفت مصدوم داشت كه سه نفر آنان توسط آمبولانس هاي هلال احمر و سه نفر مابقي نيز از سوي عوامل اورژانس 115 به مراكز درماني انتقال يافتند و يك نفر نيز به صورت سرپايي درمان شد.
طاهري افزود: 24 نجاتگر جمعيت هلال احمر زنجان در قالب 9 تيم عملياتي و با 6 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودرو نجات عازم اين ماموريت شده بودند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان با بيان اينكه نجاتگران اين جمعيت همچنين به 76 خودرو گرفتار در برف و كولاك امدادرساني كردند اظهار كرد: در اين عمليات به 81 نفر از گرفتارشدگان در ميان برف و كولاك امدادرساني شد و پس از رهاسازي، 21 نفر نجات يافتگان در شهرستان هاي ابهر، طارم و ماهنشان اسكان موقت يافتند.
طاهري افزود: در اين عمليات 39 نفر در قالب 11 تيم و با 9 دستگاه آمبولانس كمك دار و يك دستگاه خودرو نجات به گرفتار شدگان در ميان برف و كولاك ياري رساني كردند.
وي تصريح كرد: جمعيت هلال احمر زنجان بطور شبانه روز براي امدادرساني به حادثه ديدگان جاده اي استان زنجان در آماده باش كامل است.
597/6085
خبرنگار: پرويز غفاري **انتشاردهنده: رويا رفيعي