۸ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱
کد خبر: 82364919
T T
۰ نفر
بيش از 30 كيلوگرم مواد مخدردراستان اردبيل كشف و ضبط شد

اردبيل- ايرنا- ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اردبيل در چند روز اخير بيش از 30 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را در اين استان از قاچاقچيان مواد مخدر كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان اردبيل روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: در عمليات مشترك مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اردبيل و تهران 2 قاچاقچي حرفه اي دستگير و در بازرسي از محل سكونت اين قاچاقچيان 14 كيلو و 219 گرم ترياك كشف و ضبط شد.
سردار حسين عبدي مقابله اثر بخش با بلاي خانمانسوز اعتياد و مبارزه هدفمند با قاچاقچيان و سوداگران مرگ را مستلزم همت همگاني و احساس مسئوليت جمعي دانست و بيان كرد: تلفن هاي 110 و 130 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي پيرامون فعاليت قاچاقچيان و سوداگران مرگ است.

** زمينگير شدن 2 قاچاقچي با محموله 7 كيلويي ترياك در محور اردبيل-آستارا
جانشين فرمانده انتظامي استان اردبيل هم از دستگيري 2 قاچاقچي حرفه اي كه قصد انتقال محموله هفت كيلو و 400 گرمي مواد مخدر به استان را داشتند، خبر داد.
سرهنگ رحيم سروري گفت: به دنبال دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر اينكه 2 قاچاقچي حرفه اي و سابقه دار بومي استان با استفاده از يك دستگاه سمند قصد انتقال محموله بزرگ ترياك به اردبيل را دارند، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با تشكيل سه اكيپ عملياتي پوشش انتظامي منطقه را انجام و در محور اردبيل-آستارا مستقر شدند.
وي افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر هنگام كنترل خودروهاي عبوري سمند مورد استفاده قاچاقچيان را شناسايي و ضمن توقيف خودرو، هر 2قاچاقچي را دستگير كردند.

** كشف10 كيلو ترياك از سوداگران مرگ در كوثر
فرمانده انتظامي شهرستان كوثر هم از شناسايي و دستگيري عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف 10 كيلوگرم ترياك خبر داد.
سرهنگ حسن شريفي گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقاتي ، حين كنترل و نظارت بر خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي سواري پ‍ژو 405 كه توسط يدك كش امداد خودرو در محور' سرچم' به اردبيل حمل مي شد مشكوك شده و خودرو را متوقف كردند.
وي با بيان اينكه ماموران در بازرسي از خودروي پژو 10 كيلو گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف كردند، گفت: هر دو متهم كه سابقه دارنيز بودند پس از بازجويي و تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.
سرهنگ شريفي با اشاره به مبارزه جدي پليس با سوداگران مرگ افزود: تعامل و اطلاع رساني مردم بهترين يار و همكار پليس در اين مبارزه است و تلفن هاي 110 فوريت هاي پليسي و 130 مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در زمينه مبارزه با قاچاق مواد مخدر مي باشد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سيفعلي موسي زاده
6130/6016