۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82368131
T T
۰ نفر
صدرنشينان ليگ برتر پومسه زنان كشور معرفي شدند

تهران - ايرنا - هفته سوم و چهارم (دور برگشت) چهارمين دوره ليگ برتر پومسه زنان موسوم به «جام ستارگان» در بخش تيمي و در رده سني بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شد و تيم هاي هيات تكواندو استان فارس، لوازم خانگي كن تهران و پرشيان فولاد اصفهان صدرنشين شدند.

به گزارش روز شنبه پايگاه اطلاع رساني فدراسيون تكواندو، اين رقابت ها در سه بخش انفرادي، تيمي و ابداعي با حضور 136 پومسه كار در فدراسيون تكواندو برگزار شد.
بر اين اساس و در بخش انفرادي زير12سال شيما نساجي (اصفهان)، ساناز تقي پور (تهران و توابع) و شيدا رحماني (تهران و توابع) و فاطمه بهرامي (اصفهان) به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.
در رده‌سني 12 تا 14 سال تارا مرداني (اصفهان)، زينب طغياني (اصفهان) و فاطمه بيدكي (البرز) و محدثه ابن علي (اصفهان) بر سكوي اول تا سوم ايستادند.
طراوت باقرپور (البرز)، راضيه آقايي (تهران و توابع) و سارا بوربور (البرز) و ريحانه عمراني مقدم (تهران و توابع) در رده‌سني 15 تا مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده‌سني 18 تا 30 سال نيز مرجان سلحشوري (اصفهان)، نرگس ميناخاني (زنجان) و نسترن ملكي (البرز) و بهاره قادريان (البرز) عنوان اول تا سوم را كسب كردند.
آتوسا فرهمند پارسا (البرز)، مرضيه بيات (تهران) و سيده معصومه حسيني (همدان) و سارا نوروزي (فارس) به طور مشترك در رده‌سني 31 تا 40 سال عنوان هاي برتر را بدست آورده اند.
در رده‌ سني 41 تا 50 سال هم بدري اسدي (تهران و توابع)، نرجس شريفي (كرمان) و معصومه ميربزرگي (البرز) و كبري قنبرزاده (مازندران) به طور مشترك مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
نتايج بخش تيمي نيز به شرح زير است:
رده‌سني كمتر از 14 سال:
1- تيم پرشيان فولاد اصفهان
2- تيم لوازم خانگي كن
3- تيم هيات تكواندوي زنجان و تيم معراج
رده‌سني 15 تا 17 سال:
1- تيم لوازم خانگي كن
2- تيم معراج الف
3- تيم هيات تكواندو زنجان و پرشيان فولاد اصفهان
رده‌سني بالاي 31 سال:
1- تيم هيات تكواندو استان فارس
2- تيم هيات تكواندو استان همدان
3- تيم معراج و تيم لوازم خانگي كن
همچنين همزمان با برگزاري رقابت ‌هاي ليگ برتر، ديدارهاي هفته اول و دوم (دور برگشت) از ‌نهمين دوره ليگ دسته يك «جام نشاط» با حضور 350 تكواندوكار در خانه تكواندو پيگيري شد.
ورزشي**9250
تنظيم كننده: گلي سفيدزاده انتشاردهنده:علي خورسندي
۰ نفر