۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱
کد خبر: 82371144
T T
۰ نفر
امروز بيش از هر زمان ديگري به فرهنگ ايثار و شهادت نياز داريم

كرمانشاه- ايرنا- رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان جوانرود گفت: امروز بيش از هر زمان ديگري براي مقابله با تهديدهاي دشمنان به فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه نياز داريم.

به گزارش ايرنا، سيد ايوب زارعي روز دوشنبه در دومين جلسه شوراي مشورتي ايثارگران با اشاره به نقش شوراي مشورتي در ارتقا سطح تصميم گيري و رفع مشكلات ايثارگران افزود: اين شورا بازوي پرتوان بنياد و جهت دهنده تصميم سازي ها براي توجه بيشتر به ايثارگران و كمك به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
وي با بيان اينكه گام هاي موثري در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: امسال 417 مورد سركشي توسط مسوولان ادارات و بنياد شهيد از خانواده هاي شهدا انجام گرفته و 272 مزار شهدا در قالب 40 گلزار بازسازي و مرمت شده است.
زارعي، سركشي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران و نامگذاري كوچه و معابر مزين به اسم شهدا را ازديگراقدام هاي انجام گرفته در راستاي توسعه و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه عنوان كرد.
وي به جذب سهميه وام مسكن خانواده هاي شهدا اشاره كرد و گفت: 200 فقره وام مسكن شهري و روستايي براي اين خانواده ها جذب شده و در آينده نزديك به آنان پرداخت خواهد شد.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان جوانرود از احداث ساختمان اين نهاد در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به قداست بنياد شهيد و جامعه ايثارگران ساختماني با رعايت اصول مناسب سازي ساخته شده كه انشاالله منشا خدمات براي اين قشر معظم باشد.
شهرستان جوانرود 340 شهيد 722 جانباز و 30 آزاده تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعيت در 86 كيلومتري شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن كريمي ** انتشاردهنده :علي مولوي