۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷
کد خبر: 82386294
T T
۰ نفر
توجه به امر به معروف تحول در جامعه را در پی دارد

شیراز - ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر فارس گفت: اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر تحول در جامعه را در پی دارد و از این رو، انتظار است كه با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان فارس، سلیمان مهدوی در جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منكر دستگاه های اجرایی افزود:‌انتظار می رود كه دبیرخانه شوراهای امر به معروف و نهی از منكر فعال شوند و با تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی ارتباط داشته باشند تا این فریضه الهی به طور كامل اجرایی شود.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منكر استان فارس اضافه كرد: اگر در اجرای این تكلیف الهی درست عمل كنیم تحول چشمگیری در سازمان ها و جامعه ایجاد می شود و در غیر این صورت مشكلاتی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد می شود.
وی اضافه كرد: ستاد امر به معروف و نهی از منكر هدایت بیش از 4.5 میلیون نفرجمعیت استان فارس را بر عهده دارد اگر در اجرای این فریضه بخوبی عمل نكنیم مورد سؤال قرار می گیریم و برای برون رفت از این وضعیت باید آن را متناسب با مأموریت های سازمان و یا دستگاه های اجرایی تعریف و عملیاتی كنیم.
حجت‌الاسلام محمد حسن مرادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در اداره كل بنیاد مسكن فارس دراین جلسه بیان داشت: فریضه امر به‌ معروف و نهی از منكر پشتوانه قانونی و شرعی دارد و در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب و تائید قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: در اجرای فریضه‌های امر به‌ معروف و نهی از منكر باید با زبان خوش و مناسب و تاثیرگذار ابتدا خانواده و سپس جامعه را از منكرات و فساد رهایی دهیم.
عطا الله زمانی مدیر كل بنیاد مسكن استان فارس نیز راهكارهای گسترش امر به معروف و نهی از منكر در جامعه را تبیین كرد و گفت: آمر به معروف و ناهی از منكر خود باید عامل به فریضه باشد، كردار و رفتار آمران و ناهیان همواره مورد قضاوت مردم و مخاطبان است.
در این جلسه با حكم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان فارس،مهندس عطا الله زمانی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منكر بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان فارس و غلامرضا تدین به عنوان دبیر این شورا منصوب شدند.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیك ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالك زاده
3002/ 1876