۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰
کد خبر: 82393388
T T
۰ نفر
تشكل هاي قرآن وعترت با كميته قرآن بزرگداشت دهه فجر مشاركت مي كند

تهران - ايرنا - اتحاديه تشكل‌هاي قرآن و عترت كشور به عنوان يك دستگاه مردمي با مشاركت در برگزاري جلسات كميته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر، وظايفي را در خصوص هماهنگي موسسات و تشكل‌هاي سراسر كشور بر عهده گرفته است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از اتحاديه تشكل‌هاي قرآن و عترت كشور، اين نهاد برنامه‌هاي تبليغي و ترويجي مختلفي را با محوريت موسسات قرآني مردمي سراسر كشور برنامه ريزي و طراحي كرده است.
برپايي طرح «حفظ سوره مباركه فجر» و نيز طرح «پويش تلاوت قرآن كريم» از جمله مهم‌ترين ويژه برنامه‌هاي اتحاديه تشكل‌هاي قرآني در ايام دهه مبارك فجر است.
اين اتحاديه پويش تلاوت قرآن كريم را از طريق فضاي مجازي و در ايام پيروزي انقلاب اسلامي، برگزار مي كند.
اين طرح از روز 12 بهمن ماه، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خميني (ره)، به ميهن اسلامي، آغاز و تا روز 22 بهمن ماه و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، ادامه خواهد داشت كه طي آن علاقه مندان مي‌توانند ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر، صفحه اي از كلام الله مجيد را انتخاب و با تلاوت آن سهم مهمي در فرهنگ‌سازي اين امر ايفا كنند.
علاقه‌مندان مي توانند براي شركت در اين پويش از 12 بهمن ماه با مراجعه به كانال تلگرامي اتقان به نشاني: telegram.me/etghan در طرح تلاوت قرآن كريم شركت كنند.
همچنين اين اتحاديه با مشاركت اتحاديه‌هاي استاني، اقدام به برگزاري «طرح حفظ سوره مباركه فجر» نموده است.
علاقه مندان به حفظ سوره مباركه فجر تا 22 بهمن ماه، مي‌توانند با مراجعه به موسسات و مراكز قرآني سراسر كشور، اقدام به ثبت نام در اين طرح كنند كه در پايان نيز به قيد قرعه به 150 حافظ سوره مباركه فجر، جوايزي اهدا خواهد شد.
فراهنگ**7561**1440
خبرنگار: سارا كريميان** انتشار: معصومه گلشن
۰ نفر