۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹
کد خبر: 82394175
T T
۰ نفر
معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي كردستان رتبه برتر حجاب و عفاف را كسب كرد

سنندج- ايرنا- معاون فرماندهي اجتماعي نيروي انتظامي كردستان گفت: براساس ارزيابي صورت گرفته توسط استانداري كردستان، اين معاونت در بحث اقدامات مربوط به حجاب و عفاف رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

عبدالله فاتحي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين معاونت همچنين با ارزيابي هاي انجام شده در بحث رعايت حقوث شهروندي نيز در ميان دستگاه هاي استان رتبه دوم را كسب كرده است.
وي با اشاره به انجام اقدامات مناسب توسط اين معاونت در راستاي ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه افزود: اين معاونت برگزاري جلسه آموزشي براي قشر مخاطب از جمله دانش آموزان دختر و مربيان مدارس دخترانه را همواره در دستور كار داشته است.
معاون فرماندهي اجتماعي نيروي انتظامي كردستان همچنين با اشاره به فعال بودن مركز مشاوره اين فرماندهي گفت: در اين مركز اطلاعات و آگاهي هاي لازم در زمينه هاي مختلف از جمله رعايت حجاب و عفاف و تاثير آن بر جامعه ارائه داده مي شود.
وي در ادامه با اشاره به اينكه حجاب و عفاف به عنوان 2 ارزش در جامعه مطرح است افزود: حفظ و رعايت حجاب و عفاف نقش بسزايي در استحكام بنيان خانواده دارد و همچنين منجر به ايجاد امنيت وآرامش رواني در جامعه خواهد شد.
فاتحي با بيان اينكه دشمنان ما همواره با ترفندها و دسيسه هاي مختلف در صدد دور كردن جوانان ما از اعتقادات ديني و فرهنگي هستند گفت: بايد هوشيار باشيم كه اعتقادات ديني و فرهنگي را در جامعه مستحكم كرده و تلاش كنيم كه جوانان ما در دام اين دسيسه ها نيفتند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغي/**انتشار دهنده: مسعود احمدي
** آگاهي از آخرين اخبار استان كردستان در كانال زير:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg