۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷
کد خبر: 82397281
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد بر تبيين اهداف انقلاب اسلامي به نسل جوان تاكيد كرد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد بر تبيين دقيق اهداف انقلاب اسلامي و ثمرات نظام به نسل جوان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري روز يكشنبه در ديدار با اعضاي دبيرخانه جشنواره ملي روح خدا و اعضاي ستاد دهه فجر استان يزد افزود: از برنامه هاي هميشگي دشمنان انقلاب اسلامي دور كردن نسل جوان از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامي است.
وي ادامه داد: دشمنان در 38 سال گذشته در قالب برنامه هاي مختلف خود به شدت دنبال اين موضوع هستند كه ثمرات و اهميت انقلاب اسلامي در بين مردم و بخصوص جوانان را كم رنگ جلوه دهند.
امام جمعه يزد گفت: بر متوليان فرهنگي نظام است تا از فرصت دهه فجر انقلاب اسلامي براي بيان دستاوردهاي گسترده انقلاب اسلامي به مردم و جوانان بيش از گذشته همت كنند.
آيت الله ناصري گفت: انقلاب اسلامي داراي بركات مختلف بوده است كه مهمترين آنها همان استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي است و بايد همواره قدر اين نظام ارزشي و ولايت فقيه را دانست.
نماينده ولي فقيه در استان يزد به اهميت و نقش مساجد در نظام اسلامي اشاره و تصريح كرد: اگر مساجد رونق پيدا كنند و هر مسجدي افراد محل خودش را زيرپوشش قرار دهد در ارتباط با ترويج فرهنگ اسلامي خيلي موثر واقع مي‌شود.
آيت الله ناصري گفت: كانون‌هاي مختلف مساجد در سطح استان و محله هاي مختلف زماني مي‌توانند به خوبي اثرگذار باشند كه بتوانند تمام جوانان محل را جذب خود كنند و مشاركت آنها را داشته باشد.
7536/ 5054خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدي *
irnayazdd@