۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82399793
T T
۰ نفر
تصادف رانندگی در محور پیرانشهر- سردشت 3 كشته و 3 مصدوم برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا- معاون اجرایی و عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پیرانشهر گفت: برخورد سواری پژو و پیكان در محور پیرانشهر- سردشت سه كشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

خالد آزموده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سانحه كه در كیلومتر سه پیرانشهر و نزدیك پل قلات اتفاق افتاد، سه تن از سرنشینان خودرو جان باختند.
وی اضافه كرد: راننده پیكان كه از سمت محور سردشت به پیرانشهر در حال حركت بود در سه كیلومتری پیرانشهر و نزدیك پل قلات تصمیم به دور زدن می گیرد كه با سد راه كردن تاكسی پژو 405 باعث این برخورد شدید می شود.
آزموده ادامه داد: در این حادثه راننده پیكان و 2 نفر از سرنشینان پژو405 در دم جان خود را از دست دادند.
معاون اجرایی و عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پیرانشهر گفت: سه مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان مهاباد و 2نفركه حال آنها وخیم است به یكی از بیمارستان های شهرستان ارومیه اعزام شدند.
آزموده در خصوص علت حادثه گفت: بی احتیاطی راننده پیكان علت این سانحه اعلام شده است.
وی در خصوص تعداد آمار جان باختگان 10ماه گذشته در این شهرستان اظهار كرد: تعداد آمار جانباختگان در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر به حدود 78 تن رسیده و بیش از 270 نفر نیز مصدوم در بیمارستان های شهرستان و سطح استان بستری و تحت مداواهای مراقبتی و جراحی قرارگرفته اند.
آزموده گفت: از مجموع افراد فوت شده تصادفات جاده ای در شهرستان پیرانشهر بیش از 60 نفر آنها ساكن و اهل شهرستان بوده اند.
به گزارش ایرنا، محور اشنویه به پیرانشهر یكی از محورهای پرتردد در جنوب آذربایجان غربی است و سالانه تعدادی از هموطنان بر اثر حادثه رانندگی در این محور جان خود را از دست می دهند.
شهرستان های اشنویه و پیرانشهر پلیس راه ندارد و نزدیكترین پلیس راه منطقه وظایف مربوطه را در تصادف های رانندگی انجام می دهد.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت كنید.
7510/3093 ** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: پیمان پاكزاد