۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۲۰
کد خبر: 82400571
T T
۰ نفر
كارگاه آموزش تصویرگری كودك با حضور مدرسان ایتالیایی در آبادان برگزار می‌شود

آبادان ـ ایرنا ـ به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، كارگاه آموزش تصویرگری كودك با حضور مدرسان ایتالیایی در سالن اجتماعات كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شماره 3 آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا كارگاه آموزش تصویرگری كودك با حضور 'سیمونهرآ' و ' آریاناوایرو' 2 مدرس ایتالیایی و میزبانی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شماره 3 آبادان اجرا می شود.
آریاناوایرو یكی از مدرسان این كارگاه آموزشی متولد سال 1985 در شهر میلان و یكی از تصویرگران برجسته ایتالیا است.
وی سال 2008 مدرك لیسانس تصویرگری و انیمیشن را از موسسه اروپایی طرح و مد میلان دریافت كرده است و سابقه كاری او فعالیت در روزنامه‌ها و مجلاتی چون نیویورك‌تایمز و نیو رپبلیكا در زمینه تصویرگری مشاهده می‌شود.
وایرو كه از سال 2014 به تدریس تصویرگری و انیمیشن در موسسه طرح و مد میلان می‌پردازد یكی از برگزیدگان برتر تصویرگری نمایشگاه بلونیا است و در نمایشگاه‌های تصویرگری بسیاری شركت كرده و كارهای تصویرگری وی در بسیاری از نمایشگاه‌های مطرح دنیا از جمله بلونیا و براتیسلاوا شناخته شده است.
سیمونهرآ دیگر مدرس كارگاه آموزش تصویرگری یكروزه كودك در آبادان از سال ٢٠١٣ در مدرسه بین ‌المللی تصویرگری 'Ars In Fabula' و نیز در مدرسه 'Roman School of Comics' به تدریس تصویرگری مشغول است و در سابقه كاری خود توانسته جایزه 'Figures Futur' مونر الپاریس در سال ٢٠٠٦، جایزه پلاك به ‌عنوان بخشی از دو سالانه تصویر براتیسلاوا در سال ٢٠١١، جایزه دوم تصویرگری دو سالانه لیسبون در سال ٢٠١٢ و تصویرگر منتخب در نمایشگاه كتاب بلونیا در سال‌های ٢٠٠٨، ٢٠١١، ٢٠١٥و٢٠١٦ را كسب كند.
كارگاه آموزش تصویرگری كودك، پنجشنبه 7 بهمن‌ماه 95 از ساعت 14 تا 16 در سالن اجتماعات كانون شماره سه آبادان واقع در بلوار قدس، ایستگاه چهار، بین پارك و ورزشگاه قدس برگزار می شود.
7164/6125 خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی