۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
کد خبر: 82403108
T T
۰ نفر
فدراسیون كشتی نگاه ویژه ای به كشتی پایه دارد

بروجرد - ایرنا - مدیر تیم های ملی كشتی آزاد ایران با بیان اینكه توجه به كشتی نوجوانان باعث رشد و پیشرفت كشتی كشور می شود، گفت: فدراسیون كشتی نگاه ویژه ای به كشتی پایه دارد.

مجید تركان روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری مسابقات كشتی نوجوانان كشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای قوی تر شدن پشتوانه كشتی كشور توجه به رده های سنی كشتی نونهالان و نوجوانان باعث قدرتمند تر شدن كشتی جوانان و بزرگسالان می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات كشتی كشور اظهار كرد: مسابقات قهرمانی كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان كشور در سه منطقه اراك، بروجرد و آبادان برگزار می شود و در این مسابقات تیم ملی نوجوانان كشتی آزاد و فرنگی كشور شكل می گیرد.
مدیر تیم های ملی كشتی آزاد كشور افزود: مسابقات كشتی نوجوانان كشور در پنجم و ششم بهمن ماه، گروه A در اراك برگزار شده است و روزهای هفتم و هشتم گروه B در بروجرد و روزهای چهاردهم و پانزدهم گروه G در آبادان برگزار می شود.
وی اظهار كرد: سرمربی جدید تیم ملی كشتی آزاد نوجوانان كشورغلامر ضا محمدی با نگاه و تجربیات خود نوجوانان كشتی گیر قدرتمندی در تركیب تیم ملی خواهد داشت.
به گزارش ایرنا مسابقات كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان كشور گروه B پنجشنبه و جمعه با حضور 20 تیم از استان های كشور در بروجرد در حال برگزاری است.
7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: احسان كردی
۰ نفر