حجت الاسلام جواد ارجمندي عصر روز دوشنبه در نخستين گردهمايي آموزشي ائمه جماعات شركت هاي تابعه وزارت نفت افزود: سه اصل سوز، سواد و سليقه در يك عالم روحاني از مولفه هاي مربي است و بايد ائمه جماعات در عصر كنوني كه منبع اطلاعات روز دنيا از طريق اينترنت و شبكه هاي اجتماعي بسيار زياد و متنوع به مردم مي رسد، به سواد علمي و روزآمد تجهيز شده و با به كارگيري اصول علمي و حوزوي و شناخت كامل از مخاطب و با استفاده از فناوري هاي نوين تبليغ كنند.
وي اظهار اميدواري كرد كه اقدامات مطلوب شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اروميه جهت شروع دوره هاي آموزشي در راستاي پيشبرد فرهنگ نماز در بين كاركنان موثر است.
احمد مجرد مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اروميه نيز در اين گردهمايي اضافه كرد: برپايي نماز جماعت در دستگاه هاي دولتي اهميت زيادي دارد و مهمترين نقش آن طبق آيات قرآني بازدارندگي از منكرات است.
وي ادامه داد: گسترش فرهنگ نماز در ادارات كمك شاياني به بهبود وضع موجود و ارتقاي ميزان رضايت ارباب رجوع دارد و شروع دوره هاي آموزش كارگاهي و كاربردي ائمه جماعات نقطه عطف فرهنگ سازي غني اسلامي در بين كاركنان است.
به گزارش ايرنا، در اين دوره آموزشي ائمه جماعات شركت هاي تابعه وزارت نفت با بيان ديدگاه هاي خود به بيان مشكلات گريبانگير اين فريضه مهم در ادارات پرداختند.
نخستين گردهمايي آموزشي ائمه جماعات شركت هاي تابعه وزارت نفت با هدف اجرايي كردن مفاد تفاهم نامه وزارت نفت و ستاد اقامه نماز كشور و هماهنگي هاي صورت گرفته با ستاد اقامه نماز آذربايجان غربي به ميزباني شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اروميه برگزار شد.
8137/2093**خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني
مدير حوزه علميه اروميه: مربي، مخاطب، محتوا و مهارت چهار محور اصلي تبليغ در دين اسلام است
۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۳
کد خبر:
82409051
اروميه - ايرنا - مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اروميه گفت: مربي، مخاطب، محتوا و مهارت به عنوان چهارمحور اصلي تبليغ در دين اسلام است كه از اين محورها به چهار 'ميم' تبليغ تعبير مي شود.