۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱
کد خبر: 82411105
T T
۰ نفر

برف و باران در راه كرمان

۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱
کد خبر: 82411105
برف و باران در راه كرمان

كرمان - ايرنا - كارشناس مركز پيش بيني اداره كل هواشناسي استان كرمان گفت: بارش ها از اواخر وقت امشب از سمت غرب كرمان آغاز مي شود و به تدريج به ساير مناطق اين استان گسترش مي يابد.

مريم سلاجقه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بارش ها از اواخر وقت امشب در ارتفاعات و مناطق كوهستاني استان كرمان به شكل برف خود را نشان خواهد داد.
وي بيان كرد: همچنين از امروز تا آخر هفته وزش باد شديد همراه با گرد و خاك و كاهش ديد براي مناطق شرقي و جنوبشرقي استان كرمان پيش بيني مي شود.
وي با بيان اينكه از روز پنجشنبه كاهش محسوس دما در استان كرمان پيش بيني شده است تصريح كرد: آبگرفتگي معابر، سيلابي شدن مسيل ها، لغزندگي جاده ها و مه گرفتگي نيز به دليل بارش باران در برخي مناطق اين استان پيش بيني مي شود.
كارشناس مركز پيش بيني اداره كل هواشناسي استان كرمان افزود: احتمال يخ زدگي و لغزندگي معابر عمومي و جاده ها به دليل كاهش دما در روزهاي جمعه و شنبه در استان كرمان وجود دارد.
وي به رانندگان توصيه كرد، به منظور تردد در جاده ها، سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي خودرو خود را مورد بازديد قرار دهند.
سلاجقه گفت: دماي امروز شهر كرمان حداقل 6 درجه سانتي گراد است كه در گرمترين ساعت به 18 درجه سانتي گراد خواهد رسيد.
وي ادامه داد: لاله زار با 2 درجه و كهنوج و منوجان با 32 درجه سانتي گراد به ترتيب سردترين و گرمترين نقاط استان كرمان در شبانه روز گذشته گزارش شده اند.
خبرنگار: داود رجبي بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسني
7437/3029