۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۲۸
کد خبر: 82413303
T T
۰ نفر
تبعيت از ولايت ستون خيمه نظام اسلامي است

تربت حيدريه- ايرنا- قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت: تبعيت از ولايت، ستون خيمه نظام اسلامي است و ما وظيفه داريم براي حفظ انقلاب بر اين محور حركت كنيم تا آسيبي به نظام نرسد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدعلي رضايي پنجشنبه در آيين بهره برداري از طرح هاي دهه فجر، در جمع اهالي روستاي 'اومي' بخش مركزي تربت حيدريه افزود: اتكا و اعتماد به همين نيروي پرقدرت بوده كه تا امروز ملت ايران را از تمامي شرايط سخت و دشوار با سربلندي عبور داده است.
وي گفت: اهميت اين موضوع زماني بيشتر روشن مي شود كه بدانيم انقلاب اسلامي در كشوري به وقوع پيوسته كه زماني حاكمانش تبليغ مي كردند دين افيون توده ها است و حاكم اين كشور پادشاهي بي خرد و بي سواد بود، ولي امروز مردم ايران حكومتي را بنا كرده اند كه در آن دين عامل توسعه، ترقي و پيشرفت شده و رهبري آن عالمي فرزانه و با تقوا است.
معاون استاندار و فرماندار ويژه تربت حيدريه نيز در اين مراسم گفت: انقلاب اسلامي منافع صاحبان زر و زور و تزوير را به مخاطره انداخته و طرحي نو در انداخت كه از فرداي تشكيل اين بناي مردمي تا امروز، مورد هجمه دشمنان نظام قرار گرفته است.
احمدعلي موهبتي افزود: از آنجا كه نظام جمهوري اسلامي متكي به مردم است، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران بعد از جنگ و سازندگي و تا به امروز هميشه اين مردم بوده اند كه در تحولات مختلف، آستين همت را بالا زده و همدوش دولت كار كرده اند.
در سومين روز از دهه مبارك فجر 55 طرح عمراني و خدماتي با صرف 350 ميليارد ريال در تربت حيدريه مورد بهره برداري قرار گرفت و يا عمليات اجرايي ان آغاز شد.
شهرستان 250 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري مشهد قرار دارد.
خبرنگار: عليرضا حسيني مقدم ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
6121/5132