۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85598165
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تابستان خراسان رضوی با هوای بهاری بدرقه می‌شود

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85598165
تابستان خراسان رضوی با هوای بهاری بدرقه می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان استان تا پایان هفته جاری منتهی به اول مهرماه ۱۴۰۳ هوای خنک خواهد داشت و میزبان بارش های پراکنده در مناطق مختلف خراسان رضوی خواهد بود.

سارا حکمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران که از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است تا پایان امروز نیز در مناطق شمالی و غربی ادامه خواهد داشت و هوای خنک نیز تا پایان هفته در استان ماندگار است.

وی ادامه داد: بارش باران فردا به طور موقت در استان متوقف می شود و دوباره از روز چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی، باران دوباره میهمان ساکنان خراسان رضوی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز میانگین بیشینه دما در استان حدود ۲۷ درجه تا پایان هفته باقی خواهد ماند.

حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۳ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۱۳ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود. همچنین عصر امروز دوشنبه بارش باران برای این کلانشهر دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha