۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82418479
T T
۰ نفر
پروژه هاي شهرك كارگاهي بجنورد به بهره برداري رسيد

بجنورد- ايرنا- با حضور مشاور رسانه اي وزير صنعت، معدن و تجارت و حامد قادرمزي مشاور و مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران روز دوشنبه پروژه هاي شهرك كارگاهي بجنورد به بهره برداري رسيد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خراسان شمالي گفت: تكميل عمليات خاكي و آسفالت شهرك كارگاهي به طول 9 كيلومتر با اعتبار 14 ميليارد ريال از محل سفر رهبري افتتاح شد.
سياوش وحدت در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: شهرك كارگاهي بجنورد در زميني به مساحت 15هكتار است كه تاكنون 15 كارگاه در اين محل ساخته شده و از مجموع اين تعداد 9 كارگاه واگذار شده است.
وي در خصوص اقدامات انجام شده در شهرك كارگاهي بجنورد و تامين زير ساخت هاي آن اظهار كرد: اجراي شبكه آبرساني شهرك با طول سه كيلومتر با اعتبار2 ميليارد ريال، شبكه گاز رساني شهرك سه كيلومتر با اعتبار 2 ميليارد ريال و شبكه داخلي 20 كيلو ولت و روشنايي شهرك 6 كيلومتر با اعتبار پنج ميليارد ريال و اجراي فضاي سبز شهرك 3.2 هكتار با اعتبار 500 ميليون ريال، ساخت 15 واحد كارگاهي به مساحت سه هزار و 120 متر مربع با اعتبار هشت ميليارد ريال و اجراي ساخت 6 پروژه عمراني با اعتبار 31 ميليارد ريال از اقدامات انجام شده در اين منطقه است.
به گزارش ايرنا شهرك كارگاهي بجنورد بهترين مكان براي استقرار كارگاه‌هاي فرش و دستباف‌هاي خراسان شمالي است.
استان خراسان شمالي داراي 14 شهرك و نواحي صنعتي است كه بيش از 150 واحد توليدي و صنعتي با اعتبار 20 هزار ميليارد ريالي در اين شركها و نواحي صنعتي فعاليت دارند و سه هزار و 601 نفر نيز در اين واحدهاي اشتغال دارند.
در حوزه صنايع كوچك نيز هم اكنون داراي 14 ناحيه و شهرك صنعتي مصوب قابل واگذاري است.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعي ** انتشار دهنده: سيدحسين قدسي