۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۲
کد خبر: 82422838
T T
۰ نفر
استاندار چهارمحال و بختياري مردم را به شركت در راهپيمايي 22 بهمن فرا خواند

شهركرد – ايرنا – استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي مردم استان را به حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپيمايي 22 بهمن فرا خواند.

به گزارش ايرنا، در پيام قاسم سليماني دشتكي كه نسخه اي از آن در اختيار ايرنا قرار گرفته آمده است: حال و هواي دهه فجر امسال به دليل ايستادگي محكم، جدي، جانانه و مقاومت ملت بزرگ ايران در برابر زياده خواهي هاي استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار متفاوت است.
در بخش بعدي اين پيام عنوان شده است:رويكرد نظام جمهوري اسلامي ايران در مذاكره با قدرت هاي بزرگ جهان به عنوان الگويي كارآمد و موفق در جهان شناخته شده و مانند خاري در چشم سران استكبار جهاني، دشمنان نظام و آمريكاي جهانخوار نشسته است.
بخش ديگر پيام سليماني دشتكي مي افزايد:حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن گسترده و عزت آفرين مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال بار ديگر وحدت و اتحاد ملي، انسجام اسلامي، همبستگي، اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و همچنين عشق به ارزش هاي والاي الهي انقلاب اسلامي را ترسيم كرده و حمايت از خواسته ها و حقوق پايمال شده و به حق ملت هاي مسلمان را در اقصي نقاط عالم، فرياد مي زند.
در بخش ديگري از پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است:
حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و تجديد بيعت با شهداي انقلاب اسلامي، امام شهدا و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، دشمنان اتحاد ملي را در طراحي و پياده سازي توطئه شوم اختلاف و تفرقه ميان مردم و مسئولان، ناكام مي كند.
بخش بعدي اين پيام مي افزايد:مردم شريف چهارمحال و بختياري با حضور در راهپيمايي 22 بهمن، حماسه ديگري از وحدت ملي حول محور ولايت فقيه را رقم خواهند زد و ياوه گويي، سخنان سخيف و گزينه هاي هميشه روي ميز استكبار جهاني به سركردگي آمريكا، اسرائيل و انگليس و هم پيمانانشان را با مؤلفه هاي منطقي و قدرت نرم پاسخ مي دهند و در مسير پيشرفت و تعالي هيچگاه خسته نشده و هميشه آماده رزم در عرصه هاي مختلف جهادي و جبهه هاي جنگ نرم هستند.
در پايان پيام سليماني دشتكي آمده است:با بزرگداشت سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، از ملت استوار، آگاه و انقلابي چهارمحال و بختياري و از تمامي اقشار، تشكل ها و احزاب، گروه ها و جريان هاي سياسي وفادار به انقلاب اسلامي، ولايت فقيه و آرمان هاي والاي حضرت امام خميني (ره)، دانشگاهيان، طلاب و روحانيون، بسيجيان و رزمندگان، كارمندان و كارگران، بازاريان، كسبه و اصناف، عشاير، روستائيان، كشاورزان و ساير قشرهاي انقلابي استان دعوت مي شود تا در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن شركت كنند.
راهپيمايي 22 بهمن امسال همزمان با سراسر كشور در روز جمعه اين هفته در 130 منطقه مختلف شهري و روستايي چهارمحال و بختياري به صورت متمركز برگزار مي شود.
دريافت كننده: وحيد رئيسي دهكردي** انتشار دهنده:محمود رئيسي
7362/2097