۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۶
کد خبر: 82431743
T T
۰ نفر

بهمن 2 جاده در استان زنجان را بست

۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۶
کد خبر: 82431743
بهمن 2 جاده در استان زنجان را بست

زنجان - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: ریزش بهمن، بارش سنگین برف و كولاك شدید جاده های زنجان – تهم – چورزق و زنجان - طارم را بست.

حمیدرضا نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استمرار و شدت بارش سنگین برف، وزش باد، وقوع كولاك شدید و ریزش بهمن محور زنجان - تهم-چورزق تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
وی تاكید كرد: ریزش بهمن در این مسیر ارتباطی در كیلومتر 33 اتفاق افتاده كه خوشبختانه به هیچ راننده و مسافر عبوری صدمه وارد نشده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: جاده زنجان – طارم نیز به دلیل كولاك شدید، بارش سنگین برف و كاهش شدید دید افقی رانندگان مسدود شد.
نجفی اظهاركرد: در حال حاضر چند دستگاه ماشین در این مسیر، گرفتار برف و كولاك شده اند كه نیروهای راهداری در حال هدایت این خودروها هستند.
وی خاطرنشان كرد: به رغم مسدود شدن راه های شریانی شهرستان طارم به سمت زنجان راهداران در تلاش برای بازگشایی و ارائه خدمات هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: هموطنان از ترددهای غیرضروری در جاده های این شهرستان به شدت خودداری كنند تا در برف و كولاك سنگین گرفتار نشوند.
نجفی یادآورشد: كسانی كه قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و كشور با سامانه 141، سایت www.141.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی كنند.
وی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشند.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزارو 600 كیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد كه از این میزان چهار هزار كیلومتر راه روستایی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
۰ نفر