۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82438962
T T
۰ نفر

گروگانگيران در استهبان دستگير شدند

۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82438962
گروگانگيران در استهبان دستگير شدند

شيراز- ايرنا- مأموران انتظامي شهرستان استهبان سه نفر را كه اقدام به گروگانگيري در اين شهرستان كرده و با تلاش ماموران انتظامي مجبور به آزاد كردن گروگان شده و گريخته بودند، دستگير كردند.

معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي فارس سه شنبه در مطلب ارسالي به ايرنا از قول فرمانده انتظامي استان فارس اعلام كرد:‌فردي با مراجعه به مأموران انتظامي پاسگاه ' ماهفرخان' شهرستان استهبان مدعي شد پدرش با يك دستگاه خودرو نيسان با فردي ناشناس كه خريدار محصول جو بوده است، از منزل خارج شدده و تاكنون مراجعه نكرده است.
سردار سرتيپ دوم احمد علي گودرزي افزود: پس از بررسي موضوع و اطمينان يافتن از صحت خبر آدم ربايي، مراتب به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفته و پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي متهمان كه عرصه را بر خود تنگ ديده بودند، گروگان را در منطقه اي از شهرستان استهبان رها كردند و از محل متواري شدند.
وي بيان كرد: تحقيقات پليس براي شناسايي متهمان آغاز شدند و در نهايت دو نفر از متهمان به هويت هاي ' ص- ص' و ' م- م' كه داراي سوابق متعدد كيفري بودند، در اطراف شهرستان استهبان شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه با تحقيقات تكميلي پليس، متهم اصلي به هويت ' ف- ق' در شهرستان نائين استان اصفهان شناسايي و دستگير شد، افزود: در بازرسي از مخفيگاه اين افراد دو قبضه اسلحه كلت كمري كشف شد.
گودرزي با بيان اينكه متهمان در بازجويي هاي انجام شده علت و انگيزه آدم ربايي را اختلافات خانوادگي عنوان كردند گفت: افراد دستگير شده با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.
دريافت خبر:‌سارنگ عبداللهي ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالك زاده
6122 / 1876