۴ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۵۳
کد خبر: 82441247
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي: 2ميليون و 200هزارعدد مواد محترقه در مياندوآب امحاء شد

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب گفت: با حكم مقام قضايي افزون بر 2 ميليون و 200 هزار عدد مواد محترقه در اين شهرستان امحاء شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد شامگاه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تعداد انواع مواد محترقه در چند روز گذشته توسط ماموران انتظامي شهرستان مياندوآب كشف و ضبط شد كه امروز و با حضور عوامل انتظامي و قضايي اين مواد امحاء شد.
وي ارزش ريالي مواد محترقه كشف شده را افزون بر پنج ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: محموله اين تعداد مواد محترقه كه توسط افرادي از شهر هاي مرزي بارگيري شده بود و قصد انتقال آن به شهرهاي عمقي كشور را داشتند در مياندوآب به دام پليس افتادند.
شيخ نژاد بيان كرد: متاسفانه در روز هاي اخير، چهار نفر در اين شهرستان بر اثر انفجار مواد محترقه دچار مصدوميت شدند كه 2 نفر از آنها در بيمارستان شهرستان مداوا شده و 2نفر ديگر به علت شدت مصدوميت به بيمارستان اروميه اعزام شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب با تاكيد بر اينكه پليس مخالف شادي مردم نيست، گفت: در چهارشنبه آخر سال پليس حامي و در كنار مردم بوده و اميد است مردم به صورت محله محوري برنامه هاي چهارشنبه سوري را برگزار كنند و از شادي هاي پرخطر پرهيز كنند.
شهرستان مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دريافت كنيد.
3093** انتشار دهنده: پيمان پاكزاد