۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82441566
T T
۰ نفر
مسابقات پرورش اندام قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي در رشت آغاز شد

رشت - ايرنا - مسابقات پرورش اندام و بادي كلاسيك قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي ، از روز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

رئيس هيات پرورش اندام ، پرس سينه و پاورليفتينگ استان گيلان در باره برگزاري اين مسابقات گفت: در اين دوره از رقابت ها ، بيش از 450 ورزشكار اين رشته از استان هاي مختلف كشور حضور دارند.
مهران شفق پور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ورزشكاران شركت كننده در اين دوره از رقابت ها ، در رده هاي سني جوانان ، بزرگسالان و پيشكسوتان و در رشته هاي پرورش اندام ، فيزيك و بادي كلاسيك با هم به رقابت مي پردازند.
وي اظهار كرد: مسابقات پرورش اندام در 10 وزن ، رقابت هاي بادي كلاسيك در هشت رده قدي و مسابقات بخش فيزيك نيز در چهار رده برگزار مي شود ، پيشكسوتان نيز در 2 رده سني و جوانان شركت كننده هم در 2 رده وزني با هم به رقابت خواهند پرداخت.
شفق پور ادامه داد: در پايان ، نفرات برتر رقابت هاي پرورش اندام و بادي كلاسيك قهرماني كشور انتخاب و به اردوي تيم ملي دعوت خواهند شد تا در رقابت هاي مختلف برون مرزي حضور يابند.
رئيس هيات پرورش اندام، پرس سينه و پاورليفتينگ استان گيلان بيان كرد: رقابت هاي پرورش اندام و بادي كلاسيك قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي به مدت 2 روز در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت ادامه مي يابد.
در استان گيلان حدود 13 هزار ورزشكار به صورت سازمان يافته در رشته هاي ورزشي بدنسازي و پرورش اندام ، در 2 بخش آقايان و بانوان و در رده هاي سني مختلف فعاليت دارند.
خبرنگار: حسين مجرد ** انتشار : نصراله ابراهيمي
7285/6070