۶ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۲۹
کد خبر: 82442501
T T
۰ نفر
تيم دووميداني بانوان يزد قهرمان سومين دوره مسابقات المپياد دارالعباده

يزد - ايرنا - تيم بانوان شهرستان يزد در مسابقات دووميداني سومين دوره المپياد دارالعباده استان بر سكوي قهرماني ايستاد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مسابقات دووميداني بانوان سومين دوره المپياد دارالعباده درقالب 9 تيم از شهرستانهاي تفت ، بهاباد، بافق، اردكان ،مهريز، خاتم،اشكذر،يزد و بخش زارچ عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهيد نصيري يزد برگزار شد.
در اين مسابقات كه در رشته هاي دو 100متر، دو 800متر، پرش طول و پرتاب وزنه در رده سني نونهالان برگزار شد 31 دونده دختر به رقابت پرداختند و تيم يزد با امتياز 38 بر سكوي قهرماني ايستاد و تيم اردكان با امتياز 19 نائب قهرمان شد و تيم مهريز با امتياز 10 سكوي سوم را به خود اختصاص داد.
در رقابت هاي انفرادي در دو 100 متر ساناز اميري پور از يزد قهرماني را تصاحب نمود ، زهرا حفظي از يزد مقام دوم راكسب و سكوي سومي به مريم صابري از اشكذر رسيد.
در دو 800 متر سميرا كردعلي از يزد بر سكوي نخست ايستاد ، كيميا عبداللهي از يزد نائب قهرمان شد و فاطمه هاتفي از اردكان مقام سوم را بدست آورد.
ساناز اميري پور از يزد در رشته پرش طول مقام اول را از آن خود نمود ،سميرا كردعلي از يزد مقام دوم و فاطمه ادبي از اردكان مقام سوم را كسب نمود.
در ماده پرتاب وزنه دختران نونهال فاطمه زارع از مهريز، الهه محمودي از اردكان و يگانه شمس الديني از زارچ مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.
در پايان مسابقات دووميداني بانوان نونهال از تيم هاي برتر و دوندگان قهرمان با اهداء كاپ ،حكم و مدال با حضور مسئولين ورزش استان ،شهرستان و هيات دووميداني تجليل به عمل آمد.
مسابقات المپياد ورزشي در 20 رشته برگزار مي شود.
6197/7536 خبرنگار:كاظم سبجان زاده**انتشار: محمد حسين فلاح تفتي
irnayazdd@