۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۱
کد خبر: 82443027
T T
۰ نفر
پیروزی پرگل تیم بسكتبال ایستك كردستان مقابل البرز قزوین

سنندج- ایرنا- تیم ایستك كردستان در هفته ششم دور برگشت رقابت های بسكتبال دسته یك كشور توانست تیم البرز قزوین را با نتیجه 80 بر 46 شكست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در كوارتر اول بازی، حملات كم البرز بیشتر اوقات تا محوطه سه امتیازی می رسید و به دلیل دفاع خوب ایستك، بازیكنان تیم البرز قادر به رفتن به داخل این محوطه نبودند به همین دلیل در همان قسمت و در مرز محوطه سه امتیازی اقدام به پرتاب می كردند و بسیاری از پرتاب ها بدون امتیاز می ماند.
تیم ایستك توانست با اختلاف 23 امتیاز كوارتر اول را با نتیجه 40 بر 17 به نفع خود به پایان ببرد.
در كوارتر دوم سرعت بازی كمی بیشتر شد كه دلیل آن هم افزایش حملات تیم البرز قزوین بود اما باوجود افزایش حملات تیم مهمان، این تیم میزبان بود كه به پشتوانه حمایت تماشاچیان و تلاش خود همچنان در امتیاز گرفتن دست پیش را داشت.
تیم ایستك در این كوارتر اختلاف را یك امتیاز بیشتر كرد و به 24 امتیاز بیشتر رساند و در نتیجه كوارتر دوم را 56 بر 32 از تیم البرز پیش افتاد.
كوارتر آخر همچنان بازی سرعت بیشتری گرفت و تلاش دو تیم افزایش یافت، تیم البرز برای كاهش اختلاف امتیاز و تیم ایستك برای حفظ این نتیجه خوب نهایت سعی خود را كردند.
در این كوارتر حملات تیم البرز با ممانعت دفاع ایستك مواجه می شد و بیشتر پرتاب ها بر اساس گرفتن خطا از تیم ایستك بود كه اكثر این پرتاب ها هم نتیجه لازم را برای تیم البرز نداشت و این تیم ایستك بود كه در ضدحمله ها هم موفق تر بود و به گرفتن امتیاز ادامه می داد.
ایستك در كوارتر سوم توانست اختلاف را به حداكثر برساند و نتیجه را در نهایت 80 بر 46 به نفع خود به پایان ببرد تا با دلگرمی زیاد منتظر رقابت بعدی خود باشد.
تیم ایستك در بازی خارج از خانه و در قزوین توانسته بود این تیم را با نتیجه 65 بر 70 شكست دهد.
بازی های تیم ایستك كردستان در خانه به دلیل عدم توافق با شبكه كردستان بر سر مبلغی كه این شبكه از تیم درخواست می كرد به صورت زنده پخش نمی شود اما این بازی یك تفاوت داشت و ان این بود كه صفحه اینستاگرام خبر ورزشی ویژه كردستان اقدام به پخش زنده و كامل این مسابقه كرد.
رقابت های بسكتبال لیگ دسته یك باشگاه های كشور با حضور 18 تیم برگزار می شود و تیم های حاضر به صورت دو گروه هشت تیمی و 10 تیمی شمال و جنوب به رقابت می پردازند.
در گروه شمال مهرام تهران، هیات بسكتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، ایستك كردستان، پرواز اصفهان، هیات بسكتبال خراسان رضوی و قطران كاوه گرگان تهران حضور دارند.
همچنین نفت امیدیه، آدمیس میناب، مهروبان نوین، صنعت مس كرمان، شهرداری اراك، پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان، ساحل نشینان بوشهر، پدافند رعد دزفول و هیات بسكتبال اراك تیم های گروه جنوب را تشكیل می دهند.
كاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، مهدی جعفری، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیكنان تیم ایستك كردستان را تشكیل می دهند. رضا نوری، پویا بدخشان و حمید سهراب نژاد به عنوان كادر فنی نماینده استان كردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های كشور هدایت می كنند.
6108/1904
**خبرنگار: امید بهمنی/مسعود احمدی
۰ نفر