۲۲ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84611538
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم تیروژ حیات کردستان مقابل خانه بسکتبال کرمانشاه شکست خورد

سنندج- ایرنا- تیم تیروژ حیات کردستان در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور مقابل میهمان خود تیم خانه بسکتبال کرمانشاه شکست را پذیرا شد.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم تیروژ حیات کردستان و خانه بسکتبال کرمانشاه شامگاه چهارشنبه در سالن آزادی سنندج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کرمانشاه موفق شد با نتیجه ۸۱ به ۷۸ پیروز میدان شود.

در ابتدای این بازی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با یک شوت ۲ امتیازی پیش افتاد و در ادامه نیز توانست برتری خود را حفظ کند، این برتری تا جایی ادامه داشت که با اختلاف ۱۰ امتیاز و با نتیجه ۱۷ به هفت از تیم کردستان پیش افتاد، اما در ادامه با تلاش تیم کردستان این اختلاف کم شد و در پایان کوارتر اول، با نتیجه ۱۷ به ۱۶ و برتری کرمانشاه به پایان رسید.

در ابتدای کوارتر دوم، تیم کردستان با یک پرتاب سه امتیازی پیش افتاد و توانست تا پایان کوارتر برتری خود را حفظ کند و با نتیجه ۳۸ به ۳۳ نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

تیم تیروژ حیات کردستان در کوارتر سوم هم تیم برتر میدان بود، هرچند تیم کرمانشاه توانست اختلاف امتیازی خود را با این تیم کمتر کند اما در نهایت این کوارتر هم با برتری کردستان و با نتیجه ۵۷ به ۵۴ پایان یافت.

در کوارتر چهارم، ۲ تیم بازی پایاپایی را داشتند و چندین بار بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت هم این کوارتر با نتیجه تساوی ۷۱ به ۷۱ به پایان رسید و بازی برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شد.

در پنج دقیقه وقت اضافه این دیدار، باز هم ۲ تیم اختلاف امتیازی بسیار کمی داشتتد اما در پایان تیم کرمانشاه پیش افتاد و توانست با نتیجه ۸۱ به ۷۸ پیروز این بازی شود.

تیم تیروژ حیات کردستان مقابل خانه بسکتبال کرمانشاه شکست خورد

بازی را به کم تجربگی و اشتباهات فردی باختیم

سرمربی تیم تیروژ حیات کردستان در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه خانه بسکتبال کرمانشاه تیم اول گروه A هست، می‌دانستیم که بازی سختی را مقابل این تیم داریم اما باز هم شرایط این را داشتیم که پیروز میدان شویم.

رامین احمدیان افزود: چون بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند در ابتدا بازی عقب افتادیم اما در ادامه توانستیم جبران کنیم و پیش افتادیم، ولی در نهایت باز هم همان کم تجربگی و جوان بودن بازیکنان، ما را عقب انداخت.

وی ادامه داد: در لحظات پایانی هم اشتباهات فردی داشتیم و مقداری هم کم شانسی آوردیم که باعث شد بازی را ببازیم اما سعی خود را خواهیم کرد در بازی های آتی نواقص خود را برطرف و نتیجه را جبران کنیم.

سهند ساعدپناه، کیان اکرمی، سینا علی زاده، بهیاد رحیمی، سهند خادم نامداری، دیلان حیدری، هیمن احمدی، ارکیا هدایت نسب، ارشاد وکیلی، زرتشت جابری و آلان صدقی بازیکنان تیم تیروژ حیات کردستان را تشکیل می دهند.

تیم تیروژ حیات کردستان در دومین بازی خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور فردا  پنجشنبه از ساعت ۱۷ در سالن آزادی سنندج به مصاف تیم خانه بسکتبال اسدآباد می رود.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha